chybná informace poradce ČMSS

Dobrý den . Ještě před změnou zákona o výši státní podpory jsem byl informován poradkyní ČMSS, že změna se nemůže týkat již uzavřených smluv. Proto jsem na její doporučení navýšil cílové částky u tří smluv na 1.000.000,- Kč a zaplatit za toto navýšení tedy asi 20.000,- Kč. Je vaše spořitelna schopna tuto částku vrátit nebo jinak kompenzovat. Děkuji za odpověď.

BPK
7. 6. 2012 12:13

Odpověď

Dobrý den,
doporučuji Vám podat v této věci podnět/reklamaci. Učinit tak můžete písemně na adresu ČMSS, Vinohradská 3218/169, 100 17 Praha , nebo na e-mailovou adresu info@cmss.cz, nebo osobně na ústředí ČMSS (viz výše uvedenou adresu) u pracovníků Obchodního o poradenského centra, nebo telefonicky prostřednictvím Centra klientské péče na telefonním čísle 225 225 225 (pokud to bude třeba, může ČMSS požádat o písemný podklad), anebo prostřednictvím kontaktního formuláře na www.cmss.cz. Do formuláře uveďte svoje identifikační údaje (tj. účastníka smluvního vztahu - jméno a příjmení, rok narození, adresa bydliště), čísla smluv o stavebním spoření, dále popis reklamace či stížnosti a požadavek na řešení. Při písemném podání připojte na dokument svůj podpis.

S pozdravem!

Rostislav Trávníček (Poradce pro stavební spoření)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).