Dobrý den,jaký je postup u vaší pobočky pokud ztratím zaměstnání a nejsem delší dobu schopen splácet půjčku kterou mi poskytla vaše pobočka?Je nějaká možnost odkladu či rozmělnění splátek?Atd.Díky za odpověď:)
Odpověď
Důležité je, aby klient, který se ocitne v obtížné životní situaci, co nejdříve kontaktoval svoji pobočku. Zde se naši bankéři spolu s ním pokusí najít oboustranně přijatelné řešení. Jedním z nich může být i restrukturalizace. Posouzení restrukturalizace a její varianta se řeší s každým klientem individuálně. Možné jsou například tyto varianty :odklad splácení úvěru, snížení výše měsíčních splátek, prodloužení celkové doby splatnosti či konsolidace závazků.
Moje doporučení je, aby člověk, který se rozhodne pro bankovní půjčku, vždy uvažoval i o pojištění schopnosti splácet – i pro případ ztráty zaměstnání.
Ludmila Bilíčková
(Poradce pro úvěry)