Již bylo odpovězeno výše...

Odpovědět na otázku slovy "Již bylo odpovězeno výše" mi připadá přinejmenším neslušné, obzvláště když pan Folprecht takto odpověděl na druhý dotaz(!) ze dne 24.1. teprve dnes.
Navíc nikde výše přinejmenším na druhou část dotazu žádnou smysluplnou odpověď nenacházím.

Bohužel mám pocit, že tato odpověď plně charakterizuje chování technické podpory GECB v posledních několika letech.
Vždyť už vám ty vaše prohlížeče budeme podporovat, tak co byste ještě chtěli...

Pro jistotu znovu pokládám dotaz:

Proč Vaše technická podpora několik let slibovala, že se problémem bude zabývat, což evidentně nebyla pravda?
Proč mi nebylo řečeno "Nepoužívejte službu Internet banka, nejsme schopni splnit vaše požadavky"? Místo toho jsem neustále čekal na splnění slibu a službu platil. Abych ji mohl využít, musel jsem k tomu využívat počítače jiných, čemuž se, jak jistě uznáte, nedá říkat pohodlný přístup.

Živím se mimo jiné vývojem webových aplikací, takže mám drobnou představu o tom, kolik času by asi zabralo odstranění problémů, na které jsem upozorňoval (chyba ve scriptu při zjišťování verze JVM, chyba v javascriptovém menu, chyba při odesílání cesty k podpisovému certifikátu).
Můžete si ve Vašem systému vyhledat, kdy jsem na tyto chyby poprvé upozornil (e-mailová adresa byla t.klos@quick.cz).

Doufám, že na své dotazy obdržím odpověď, jak je slíbeno v záhlaví článku, namísto věty "Již bylo odpovězeno výše".

Děkuji.
Tomáš
2. 2. 2005 8:02

Odpověď

Uznávám, že reakce naší technické podpory na dotaz, kdy budeme podporovat alternativní prohlížeče, nebyla zcela přesná v tom, že nebylo řečeno, kdy přesně bude uvedena podpora alternativních prohlížečů v život. Nyní je termín rámcově znám a také naše technická podpora bude v tomto duchu poskytovat přesné informace.
Pavel Folprecht (Poradce pro přímé bankovnictví)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).