Zkušenost

Dobrý den, z Vaší odpovědi (cituji: "V okamžiku kdy jsme vyvíjeli naše internetové bankovnictví, tak 98% našich klientů využívalo jako svůj prohlížeč Interfernet Exploder. Proto jsme se rozhodli zatím podporovat pouze IE...") usuzuji, že než udělat práci pořádně, raději jste se na standardy "vybodli" a zbastlili něco, aby to fungovalo aspoň někde (podotýkám, že standardy DOM a HTML jsou na světě docela dlouho). Což mi přijde jako krok nesystémový a dříve nebo později vyžadující zbytečně vysoké výdaje pro uvedení do normálního stavu, než kdyby se od počátku postupovalo systémově (čili ne "zbastlit a potom případně předělat", ale "postavit na standardech a případné nestandardní chování - typicky v IE, odladit tak, aby to fungovalo i těm, kdo mají mršící prohlížeč").

Po dnešních zkušenotech bych (předpokládám, že máte vyčíselné náklady na předělávky, byť se o jejich výši s námi asi nepodělíte) rád věděl, zda byste v obdobné situaci s těmito znalostmi, co nyní máte, jednali stejně či nikoliv a proč. Děkuji.
LK
26. 1. 2005 12:10

Odpověď

Musím říci, že bych jednal stejně. Je třeba si uvědomit, že nikdy není reálně možné uspokojit 100% uživatelů, ale lze se pouze k této hranici přiblížit a otázkou zůstává za jakou cenu. Tak jak se dnes vyvíjí výpočetní technika, tak se také vyvíjí softwarové aplikace a to nám nyní umožňuje snáze spojit úpravu celého systému s vývojem nových funkčností a služeb.

To, že je dnes pro někoho bariéra pro využívání našeho Internetového bankovnictví operační systém nebo prohlížeč, pro někoho jiného to je dostupnost výpočetní techniky a připojení k Internetu.
Ale jak jsem psal již výše, na podpoře dalších prohlížečů již pracujeme.
Pavel Folprecht (Poradce pro přímé bankovnictví)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).