kdyz doslo k onomu celkem nedavnemu nestastnemu a hojne komentovanemu zdrazeni vasich sluzeb, banka me neinformovala. po rozhovoru s pobockou se ukazalo, ze zprava byla rozesilana s vypisem z uctu. ja vypisy nedostavam, nepotrebuji je a nevidim duvod zbytecne platit za dalsi papir, ktery jenom vyhodim. zajimalo by mne, zda planujete, ze byste klienty meho "typu" /predpokladam, ze takovych je vic/ informovali jinym zpusobem - mailem, zpravou v netbance apod. pripada mi dost nefer ocekavat, ze si tyhle veci bude klient zjistovat sam - obvykle z novin nebo serveru typu mesec. take by nebyla na skodu moznost zaregistrovat si mailem informace o zmenach na vasem webu. treba info o vyse zminenem zdrazeni nebylo k nalezeni.
Odpověď
Dobrý den,
děkuji za Vaši připomínku. Informace o změně sazebníku byla umístěna jak na výpisech z účtu, tak i na internetových stránkách banky. V současné době připravujeme do NetBanky také možnost zasílání zpráv, prostřednictvím kterých budeme klienty informovat o všech novinkách a důležitých změnách.
Jan Smítek
(Poradce pro přímé bankovnictví)