Vlákno názorů k článku Zůstatek na účtu? Neřekneme! od zdenek - Diskuse o poštovní bance je zajímavá a předem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 8. 2002 12:30

    zdenek (neregistrovaný)

    Diskuse o poštovní bance je zajímavá a předem uvádím,protože očekávám reakci o spojení s PB,že jsem normání smrtelník, snad jenom s vyššími technickými možnostmi.Účet jsem si založil u IPB tak brzy,že když na Invexu představovali homebanking uváděl jsem svými dotazy do rozpaků daného pracovníka,který byl na stánku,protože systém sice představovali,ale pracovníci byli z "květinářství".A to je asi tak problém celé poštovní banky, ale já jsem s nimi přesto spokojen. Účet ovládám z domu i kanceláře z počítače a když potřebuji vybrat peníze mohu to udělat na kterékoliv poště. Je pravdou to, že si vybírám ty na menších městech,kterými v rámci svých pracovních povinností projíždím. Tím nechci říci, že i zde jsem se nesetkal s pracovnicemi,které již "nemusím" vícekrát vidět. Zatím jsem měl dvě špatné zkušenosti a je pravdou to, že příslušní "řídící pracovníci" nikdy nenašli ,a to ani na přímé emaily tolik slušnosti,aby odpověděli a aspoň touto formou se omluvili.Ale zase naopak,poplatky byly dosud tak solidní,že mi tato instituce vyhovuje.
    I k české spořitelně bylo dosti příspěvků. Ta se sice v poslední době snaží udělat pro klienty cokoliv,ale právě to je ta situace,která mne jako zákazníka obtěžuje.Jdete si vybrat 5.000 Kč a když zjistí,že máte na účtě 50.000 Kč ihned vám pracovnice začne nabízet stavební spoření,důchodové spoření, životní pojištění ,podílové fondy atd. sice bez kávy a minerálky,ale o to intenzivněji.
    A to je důvod,proč využívám počítač-homebanking a "vybrané" pošty.

  • 11. 8. 2002 21:04

    orip (neregistrovaný)

    ČS Vám dnes už i tu minerálku nabídne !
    Jinak - momentálně dělám na menší poště (brigáda) (město asi 8000 obyv.). Až donedávna jsem si myslel, jak je Česká spořitelna arogantní a zaostalý úatav - teď si jí však začínám pomalu vážit. Fronty, ochota, informovanost pracovníků za přepážkou a samotná pružnost organizace Česká pošta je strašná. ČSOB by měla klienty poštovní spořitelny nalákat na své ryze vlastní programy a pak se Poštovní spořitelny zbavit. Toť můj osobní názor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).