Hlavní navigace

Názor k článku Zrušení účtu bez udání důvodu. Jak se na to dívají úřady? od Patrik Chrz - Podle mého názoru by banka založení náhradního účtu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 6. 2020 10:04

    Patrik Chrz

    Podle mého názoru by banka založení náhradního účtu klienta nijak neřešila, není to její starost.

    Má právo účet vypovědět a pokud dodrží příslušené lhůty, nemá vůči ní klient právo na jakoukoliv náhradu.

    Mně vypověděla účet ING a Expobank, obě bez udání důvodu. Raiffeisen mi dvakrát založit účet odmítla (opět bez udání důvodu) a Unicredit a Home Credit mi bez udání důvodu vypověděly kreditní karty.

    Jediné, kde se mi podařilo rozhodnutí banky zvrátit byla Česká spořitelna, kde jsem se obrátil na jejich ombudsmana, sice až po odvolání, ale podařilo se mi zrušení účtu (resp. nucený převod na jiný tarif) zvrátit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).