Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Zrušení účtu bez udání důvodu. Jak se na to dívají úřady? od Victor z Ovieda - To by mě tedy zajímalo jak by banka,kdyby...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 6. 2020 7:49

    Victor z Ovieda

    To by mě tedy zajímalo jak by banka,kdyby mi zrušila devizový účet,kde mi chodí každý měsíc určitá částka postupovala,kdybych si musel založit nový a osobně (jinak to nelze) tuto změnu musel nahlásit ve Španělsku na úřadech.Jako: Letadlo,nocleh na hotelu,cestování po úřadech,v různých městech a dokonce provinciích,hladem bych také asi nechtěl trpět atd....Již jednou jsem tam kvůli něčemu,už nevím čemu byl a to jsou strašné akce.Musím to někam položit jako dotaz,neboť mě to zajímá.

    8. 6. 2020, 07:51 editováno autorem komentáře

  • 8. 6. 2020 10:04

    Patrik Chrz

    Podle mého názoru by banka založení náhradního účtu klienta nijak neřešila, není to její starost.

    Má právo účet vypovědět a pokud dodrží příslušené lhůty, nemá vůči ní klient právo na jakoukoliv náhradu.

    Mně vypověděla účet ING a Expobank, obě bez udání důvodu. Raiffeisen mi dvakrát založit účet odmítla (opět bez udání důvodu) a Unicredit a Home Credit mi bez udání důvodu vypověděly kreditní karty.

    Jediné, kde se mi podařilo rozhodnutí banky zvrátit byla Česká spořitelna, kde jsem se obrátil na jejich ombudsmana, sice až po odvolání, ale podařilo se mi zrušení účtu (resp. nucený převod na jiný tarif) zvrátit.

  • 10. 6. 2020 23:08

    Mi. Chal.

    Ještě jsem teda neslyšel, že by někomu banka zrušila účet. Asi jste nějakým způsobem podezřelý. To fakt nijak nevysvětlili? Nebyla tam třeba nějaká podezřelá aktivita? Nějaký důvod mít musí, akorát to asi nechtějí sdělovat.

  • 11. 6. 2020 7:41

    Patrik Chrz

    Psal jsem to níže. Expobank proto, že jsem čerpal z bonusového systému, který byl nastaven tak, aby z něj čerpat nešlo. Krátce poté byl bonusový systém zrušen.
    U ING fakt nevím - bonusový systém nemá, měl jsem jen příchozí a odchozí platby, žádné extra velké částky ani od nedůvěryhodných příjemců.
    Česká spořitelna mi nuceně převedla Premier účet na běžný tarif, přímo mi bankéřka řekla, že dávám bance málo vydělat (to ale byla informace pouze ústní, v oficiálním dopise důvod sdělen nebyl), ale to jsem přes ombudsmana ČS "zachránil".

    Kreditky proto, že jsem čerpal z bonusového systému "na maximum".

    11. 6. 2020, 07:43 editováno autorem komentáře

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).