To já měl nepříjemnou zkušenost s GE. Chtěl jsem si založit "akční" spořící účet. Přišel jsem na pobočku vybaven občanským průkazem a účet mi nezaložili, protože jsem s sebou neměl další doklad totožnosti.
Opravdu s sebou běžně nenosím pas, řidičák (první dva doklady ani člověk nemusí mít) nebo rodný list (ten obvykle bývá někde na dně krabice s osobními věcmi někde hluboko v zadním rohu skříně)
Do Privatbanky jsem zase napsal dopis s několika otázkami, ani se nenamáhali odpovědět :(.
Já do Privatbanky nepsal, přímo jsem vyplnil žádost na webu a pak mi sami volali. Když jsem řešil technický problém s IB, obratem ho online přes telefon vyřešili, takže si (zatím) nemohu stěžovat.
S odpovědí na dotaz u PrivatBanky jsem dopadl stejně, jako pan kolega Patrik Chrz :-/. Tedy žádná odpověď.
Ten dotaz byl, jak mám postupovat, když nemám slovenské trvalé bydliště ani slovenskou korespondenční adresu, přičemž www žádost ji ode mne vyžaduje. Bez vyplnění alespoň slovenské korespondenční adresy mne webový formulář nepustí z úvodní registrační strany dál. Takže se ptám, jak jste tuto "drobnost" obešel? Fiktivní adresou, či jinak?