Kašpárku z UCB, mohl bys mi tedy říct v čem je UCB "objektivně nejkvalitnější"?
V klamání spotřebitele?
Neschopnosti převést účet z pobočky kde je zákazník silně nespokojený na jinou?
Nebo "objektivně nejkvalitnější" znamená, že na info lince 800 144 441 Vám nejsou schopni sjednat schůzku s novým bankéřem, přepojí Vás někam na recepci Na Příkopech, a recepce Na Příkopech Vás zkusí přepojit na bankéře a hovor se ztratí....
Nebo v tom, že když máte v bance několik let termínované vklady v objemu vyšším než milion, požádáte o kreditku na pitomých 100.000 a bankéř Vám suše oznámí, že si máte přinést potvrzení o příjmu?
A mohl bych pokračovat do nekonečna.
UCB je "objektivně kvalitní" možná tak pro vidláčka, který nechápe pojem slova KVALITNÍ a OBJEKTIVNĚ.
Slovo nejlepší a objektivně v jedné větě jaksi nesedí. Pokud se něco hodnotí objektivně tak to znamená hodnocení dle nějakých jasných kritérií, kdy bez ohledu na hodnotitele je výsledek vždy stejný. Objektivně tak mohu o bance říci, že má na relevantním trhu nejvíce klientů, spravuje nejvíce depozit, má nejvíce poboček nebo bankomatů,... ale ne, že je nejlepší, toto je totiž subjektivní hodnocení.
Pro mě je důležitá cena. A platit za každou položku a dokonce i za příchozí (!) platbu? Mě to jako nejlepší nepřijde, ale proti gustu.
Ne, nepletu si to s jinou bankou. V článku se hovoří o účtu s nejnižším paušálem (50 Kč), resp. bez paušálu pokud je splněn obrat (10 tisíc) nebo zůstatek (50 tisíc) a zde se platí jak za příchozí tak i za odchozí platbu a to 6 Kč.
Existují i účty s vyšším paušálem, kde se za transakce neplatí a to buď za omezený počet nebo všechny, ovšem tam už paušál považuji za nepřiměřeně vysoký.
Tak jako tak by to pro mě představovalo kolem 2 tisíc ročně za služby, které (z těch co potřebuji) mám jinde zdarma. Tedy nic pro mě. Ale pokud má někdo pocit, že mu účet poskytuje něco, co jinde není buď vůbec nebo ne za lepších podmínek a/nebo cenu za provoz účtu neřeší, tak mu neberu, pokud se rozhodne si takový účet zřídit. Však to není ani jedna slušnější večeře měsíčně :D
Chápu, že Vaši banku Unicredit ohrožuje. Přece jen je to aktuálně špička, nejziskovějši na zaměstnance, největší přiliv klientů, 2. ve spokojenosti a věrnosti klientů atd., ale nebylo by lepší s ní bojovat spíše na přepážce a kvalitní službou než plivanci v diskusích? Předejte tuto výzvu nadřízenému. Děkuji.