Vlákno názorů k článku Životní pojištění plné mýtů od MiM - Pokud vám pojišťovna vehementně a neodbytně nabízí novou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 11. 2007 13:23

    MiM (neregistrovaný)
    Pokud vám pojišťovna vehementně a neodbytně nabízí novou smlouvu, prosí vás o telefonické kontaktování jejího zástupce a vnucuje vám k nové smlouvě všechny možné bonusy, můžete si být jisti jedním: že za ty peníze, které platíte, jste pojištěni více než dobře.

    Sám mám ještě jakousi jednorázovou úrazovou / životní pojistku z bolševických časů, na kterou nemusím posílat ani korunu a přesto jsem už skoro třicet let pojištěn. Posledních deset let neuplyne rok, abych nedostal alespoň jeden dopis o tom, jak má pojistná smlouva neodpovídá současnému trendu pojišťovnictví a že kdybych ji změnil, plynulo by z toho pro mne mnoho výhod. Přičemž za novou smlouvu bych samozřejmě platil pojistné každý měsíc. :-)
  • 22. 11. 2007 9:17

    Herur (neregistrovaný)
    Otázkou je, jak kvalitní zajištění Vám tato smlouva nabízí. 10 000 Kč za smrt? No, popravdě, nevím, nevím, jestli je takovýto rozsah krytí tím "pravým ořechovým" :-)
  • 5. 12. 2007 10:55

    MiM (neregistrovaný)
    To ne, je to řádově víc a krom toho je to kombinované s jakýmsi "spořením" - když se dožiju padesátky (to mám za pár), pojišťovna mi vrátí tuším čtyřnásobek původního vkladu. :-) Zkrátka pro starého samotářského vejra jako jsem já, na kterém nikdo životně nezávisí, je to ideální pojistka; kdyby se mi něco stalo, nebudu aspoň nikoho obtěžovat s výdaji na pohřeb a ještě zbyde pár pětek na věnec. :-)

    Je pravda, že kdybych musel někoho zaopatřit, pořídil bych si pojistku poněkud jiného ražení. Ale i u té bych si dával sakra pozor, kdyby mi ji chtěl někdo sám od sebe měnit s tím, že už není moderní... :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).