U zásilkovny jsem byl vždy spokojen, a dodání v podstatě šlo nazvat "bleskovým," porovnávat cenově služby s jinými dopravci, které mají častější "ale..." mi příjde jako naprosto nesmyslné.
Spoustě lidem, zásilkovna doručí balík do 24hodin. Nebo na výdejové místa, kterých je podstatně více než Balíkoven, výdejen PPL, DPD a podobně. Nemluvě o časovém rozhraní, kdy u výdejen není problém balík vyzvednout v obchodě třeba 19h, což jiné výdejny nemají.
Nelze tedy porovnávat neporovnatelné. Když si něco nechám poslat, není to jen o cené, ale kvalitě, času a místa.
Zasilkovna neni dobra, spis se stala novou CP. Snad si pamatujeme protesty, kdyz ji zacal pouzivat Amazon do CR, a misto luxusu UPS prislo tohle nespolehlive peklo.
A pak Temu protesty. Koncept preneseni zasilky na jinou pobocku pres noc mi daval smysl, skoda, ze to nikdy nefungovalo. A o svatcich, tak to si davaji na 2 tydny pauzu. Zpozdeni byvaji neskutecne (a ze mam vzotku hodne). Nekde nefungovalo zadavani kodu, nebo nesla aplikace (ktera ma chut pracovat online se smirovanim, ja chci striktne kody).
CP pekne doruci stovky zasilek domu, kde pri dnesne praci z domova vzdycky nekdo je, a neni nutne se trmacet nekam. I kdyz Balikovnu jako produkt jsem nepochopil, cekal jsem...vydejove boxy?? Jeste jsem snad zadny nevidel. Taky tam funguje nadale klasicke opozdene oznamovani zasilky az na druhy den, kdyz uz je klidne vyzvednuta.
Kazdopadne, do budoucna budu volit boxy dle priorit, Packeta na poslednim miste, stejne je dnes vse syndikovane s Alzou krasne.
Objednávám toho hodně, velkou část přes Zásilkovnu a ztratila se nám z těch mnoha a mnoha desítek za poslední roky snad jediná zásilka. Fakt nevím, jak se to "peklo" projevuje. UPS je mi na dvě věci, s kurýrem se nahánět nemám čas. Ne, doma fakt pořád někdo není.
Balíkovna pár výdejních boxů má ale není jich mnoho. A Alza je drahá.
Ty stovky zásilek jsou za celou republiku, ne? :-D Nám za posledních 10 let doručila domů přesně jednu. U zbytku jsme vždycky měli lísteček, buď "zákazník nezastižen", ačkoli jsme samozřejmě doma byli, nebo pak si asi moc lidí stěžovali, tak začali dávat "pokus o doručení nebyl proveden z technických důvodů". A stejně jsme museli mašírovat na poštu. Poštu používám jen když není jiná možnost - včetně nákupu v jiném e-shopu, který používá doslova kohokoli jiného.