úvahy o vedouci pracovnici na svém místě mi silně připomíná osobní zkušenost s vedoucí prodejny Oskara v Ostravě na Zeyerově ulici, asi mívají jednotné školení
Je to zajímavé - zákazník přejde ke konkurenci a Radiomobil se pouze omluví za jednání pracovnice. Z každé normální firmy by byla okamžitě vyhozena. Takhle to vypadá, že ta paní má ve firmě nikoli dobré postavení, ale položení, a dobré postavení má díky ní její šéf.
??? Vas prispevek mirne nechapu. Radiomobil se autorovi omluvil za jednani sve pracovnice. Jestli ji vyhodil nebo nevyhodil, uz neni Vase vec. Nebo snad Vas zamestnavatel zverejnuje koho a kdy prijal, ci vyhodil?
To bylo jen takové rýpnutí - možná by bylo zajímavé, kdyby si někdo z redaktorů dal práci a oslovil různé firmy s otázkou - něco jako Jak by dopadl váš zaměstnanec, který by svými informacemi (chováním, vystupováním...) zapříčinil odchod zákazníka ke konkurenci?