Mel jsem nebo mam Eurotel, Paegas i Oskar a pokud bude autor vzdy usuzovat podle jedne jedine reakce zustane jiz brzy zcela sam, bez telefonu a taky bez bankovniho uctu. Informovanost pracovniku pokulhava snad vsude. Tvrzeni pracovniku si obcas i protireci. Konkretne mam zkusenosti z bankovnich ustavu (CS, eBanka), telefonnich operatoru (SPT Telecom, Eurotel, Paegas i Oskar) a kabelove site (UPC). Ale jsem na to zvykly. Ptam se vetsinou vickrat a pak se dusledne (avsak klidne) dozaduji sveho. Precetl jsem si vsechny autorovy clanky a nenasel jsem ani jeden kladny. Co si o tom mam myslet? Nebude chyba nekde jinde?
Velice rád bych napsal kladný článek, třeba o tom, jak jsem se s Paegasem dovolal na první vytočení, aniž by mně telefon oznámil neúspěšné volání, jak hovor ani jednou nebyl přerušen, jak mně protějšek bezvadně slyšel. Bohužel, sci-fi a pohádky nepíšu. Jinak mám dojem, že u jednoho z mých článků byla v názorech citace z projevu nějakého komunisty a velice nápadně to připomínalo Vaše ...a nenasel jsem ani jeden kladny.
Ocekaval jsem vice, rozhodne ne odpoved v duchu jednoho z nasich hlavnich predstavitelu (prirovnani Rakusanu k idiotum a rakouskeho politika k post-nacistovi). Kdybych se choval jako Vy, tak na zaklade Vaseho clanku nebo spise reakce na muj prispevek tento server uz nikdy nenavstivim. Jen mi unika duvod tohoto chovani.
Srovnání s premiérem mně v tomto případě spíše lichotí, protože pokud si někdo představuje jaderný reaktor jako kotel na spalování vyřazených atomových bomb , tak to prostě je idiot.
Kdybyste se, a s Vámi řada ostatních, kteří dokážou jen plamenně kecat u piva, choval jako já, choval by se i Paegas jinak. Jenže řada lidí by prostě ty 4 stovky vyklopila nebo by šla zkusit štěstí na jinou pegasí prodejnu.
V roce 1985 jsem byl na zájezdu v Sovětském svazu s CKM (pro později narozené - Cestovní kancelář mládeže). Stál cca 5600 Kč, na tehdejší dobu slušné peníze. Zkušenosti otřesné, v hotelu v Suchumi myši atd. Po návratu jsem já jediný (z cca 40 účastníků) poslal stížnost řediteli CKM a všem bylo vráceno 940,- Kč. Máte pravdu - teď mně fakt uniká důvod, proč já a někteří další nedržíme hubu jako ostatní. Klidně nám mohli dál oficiálně vládnout komunisti a z bytu by mne nevyhazoval papaláš s odůvodněním, že jej potřebuje pro svého kočího.
Kristepane, co to melete? Jasně, že se máte ozvat, když Vás někdo odrbává, to by snad udělal skoro každý, ale co v tomhle kontextu znamená Vaše poslední věta? On Vás někdo vyhazuje z bytu, protože ho potřebuje pro svého kočího? Vy na ten byt nemáte smlouvu? On to není Váš byt? On Vám ho snad chce papaláš znárodnit? A to si vyléváte zlost na všechny kolem, hlavně na diskutující pod Vaším článkem? Co do toho motáte bolševiky a jejich zájezd? Doufám, že na Vás a na Vaše články na Měšci, svém jinak velmi oblíbeném serveru, víckrát nenarazím...
Odkud jsi, pisateli článku? Spadl jsi z Měsíce, nebo jsi nefalšovaný Marťan? Psaní takovýchto článků je pouze plýtváním místa. Ještě nám napiš až budeš kupovat kartu Oskara. I když to samozřejmně neomlouvám. Mě naprosto vytáčí, když ze soukromýho mobilu volám na zákaznickou podporu UPC a z toho poslouchám dvanáct minut automat. Možná jsi mohl zavolat na asistenční službu a zeptat se tam. Pokud by byla odpověď jiná než v prodejně, s radostí bych telefonát předal prodavačce, ať si to spolu vypovídají sami, žádná křeč.
Přežijou jen silný tipy :-)
ano, s takovou reakci je mozne se setkat dost casto a lze si spocitat na prstech jedne ruky, ze po trech takovych zkusenostech jste bez mobilu, protoze vic operatoru nemame :o) opravdu je to v lidech... vcera jsem volal na Telecom ohledne zmeny tarifu - nabizeji k tomuto ucelu na svych strankach specialni linku. vyborna vec, netreba nikam chodit. omyl - na specialni lince 0800 15 15 15 mi opakovane sdelili, ze tohleto neumi a ze jeste neprosli prislusnym skolenim. a na univerzalni lince 0800 123456, kde by to taky melo jit, mi sdelili, ze po telefonu zmenit tarif nelze... to jsem si pripadal jak blbec, fakt. nehlede na to, ze na tyto linky je ted obtizne se dovolat. tak jsem pro zmenu tarifu vyuzil internetovy formular a zajimalo me, jak se o zmene dozvim. odpoved byla - z vypisu. takze do te doby nemam sanci zjistit, jestli ma zadost byla zpracovana uspesne, ci jestli vubec byla zpracovana. a tak je to vsude.
Rád bych přispěl do Vaší diskuze. Samozřejmě nejsem rád tomu, že došlo k poskytnutí nepřesné informace. Zdali se firma dobře stará o svoje klienty se však dá poznat i podle toho zda dokáže přiznat svoji chybu, omluvit se za ni a nabídnout zákazníkovi řešení. Věřím, že pozorný a objektivní čtenář si tohoto v naší odpovědi povšimne.
Pane Hájku, promiňte, ale stále vidím věc trochu jinak: nedomnívám se, že došlo k poskytnutí nepřesné informace. Za nepřesnou informaci bych považoval, kdybych se na Infolince dozvěděl, že za kartu musím zaplatit a v prodejně mně byla vyměněna zdarma. Zde to ovšem bylo obráceně. A co je dle Vás ...nabídnout zákazníkovi řešení...? Že mně bylo Radiomobilem zasláno číslo na klientskou linku eBanky, které jako klient eBanky samozřejmě znám? Pokud by personál na Národní skutečně chtěl nabídnout zákazníkovi řešení, tak by se třeba otázal, zda nemám ještě paušál s body Bonus klubu - v prodejně však byl neustále omílán požadavek na zaplacení 400,- Kč! Mohl byste laskavě trochu přiblížit ono nabídnuté řešení z odpovědi Radiomobilu, kterého si skutečně nějak nemohu povšimnout?
Myslím, že nepřesná informace je pokud zaměníte informaci A za informaci B , ale i naopak, pokud zaměníte B za A.
Řešením byla informace jaké konkrétní dokumenty - vztaženo k Vašemu požadavku, potřebujete předložit na naší značkové prodejně. Paegas Bonus je výhoda pro naše smluvní zákazníky, není určena zákazníkům používající Twist. Věřte, že naší snahou je poskytovat vždy co nejlepší servis našim zákazníkům. Přeji Vám hezký den.
Jenže já jsem si na Národní nepřijel pro informaci, ale vyměnit kartu a ztratil jsem tím více než hodinu času. Informaci o tom, že mně bude vyměněna zdarma, jsem měl jednak přímo z eBanky, jednak z prodejny v Příbrami. Stále se Vám pokouším vysvětlit, že jediné konkrétní dokumenty požadované na vaší prodejně bylo 400,-- Kč. Děkuji za vysvětlení výhod Paegas Bonus, patrně z mé reakce nebylo dostatečně zřejmé, že bohužel ještě používám telefon s tarifem (který, pokud chci, abych volajícího vůbec slyšel, musím v těsné blízkosti Prahy přesměrovávat na svého soukromého Oskara).
Pravdu máte v tom, že jsme Vám při Vaší osobní návštěvě poskytli nepřesné informace. Rád bych se Vám tedy ještě jednou za naši ( uznanou )chybu omluvil. I přes tuto skutečnost věřím, že Váš názor na používání našich služeb se změní z "bohužel" na "bohudík".
Konecne nekdo, kdo k tomu rozumne promluvil. Az nekam pojedete vlakem, zavolejte si na nadrazi pro informaci kdy ten vlak jede. Pak prijdete na nadrazi a my vam tam reknem, ze ten vlak pred 3 hodinama vodjel a omluvime se Vam, prizname svoji chybicku, postarame se o vas tak, ze Vam nabidneme pockat na pristi vlak v zaprdene nadrazni restauraci a nabidneme Vam reseni jet pristim vlakem hned nasledujici den - je to tak podle Vaseho vysvetleni Oukej, jo?
Nebo radsi pojedete autobusem, co stoji za rohem a o vlaku nebudete vic chtit slyset?
Prirovnani trefne s svym zpusobem i pravdive. Problem je vsak v tom, ze ja (a dle ostatnich prispevku nejsem sam) bych problem resil jinak. Ono zminovane zavolani na InfoLinku a predani hovoru pani vedouci by vse vyresilo ihned a bez problemu. Tomu rikam reseni problemu, nikoliv unikem jinam. Navic s tou vyhodou, ze by se konecne na Narodni dozvedeli pravdu o tom, jak, kdy a hlavne za kolik vymenovat SIM karty. I kdyz problem arogance a neprijemne vedouci to samozrejme neresi.
Razem by se pak stalo nikoliv to, ze byste odjel zpoza rohu autobusem, ale to, ze by ten vlak nasli na nejake zapadle koleji nasli nebo vypravili novy.
Vážený pane, Vaše zkušenost rozhodně není nijak výjimečná. Je mi Vás líto z toho důvodu, že jste odešel k Eurotelu, kde jsem si zažil zmatek ještě daleko větší, a nejednalo se o 400,- ale o 11 000,- Kč.
Podle mě se chudáci operátoři zamotávají do sítí svých marketingových kulišáren takovým způsobem, že zpitomělý personál neví, která bije. Ale nedivte se personálu, jsou to jenom lidi.
A jenom dovětek - musíme to všichni. Nebo si snad myslíte, že v bankách, autosalonech, autobazarech, na elektrických podnicích a v plynárnách dopadnete nějak jinak? Nikoliv, vážený příteli, žijeme v době podvůdků psaných malinkatým písmem na obchodních smlouvách.
PS: S tim Eurotelem jste neudělal dobře....
Díky za politování. Snad to nebude tak zlé, protože Eurotel hodlám používat jenom ke spolupráci s eBankou + splnění podmínky zavolání 1x za 3 měsíce. Na telefonování mám již více než rok Oskartu.
Onu dámu jsem výslovně upozornil, že s jejím jednáním seznámím vedení a sdělovací prostředky. Pokud by mně někdo sdělil, že se obrátí na mého šéfa, asi bych trochu sebejistotu ztratil a šel si ověřit, jak se věci mají ve skutečnosti. Dámě z Radiomobilu to bylo očividně srdečně jedno.
Prodejna Radiomobilu na Národní má zásluhu na tom, že celá naše firma přešla k Oskarovi. Poté, co jsem proseděl skoro dvě hodiny u Paegasu, a kdy po mě chtěli stále nové a nové nesmysly, jsem přešel přes ulici k Oskarovi. A nelituji.
Ta Národní je asi nějaká zakletá. V prodejně Eurotelu na Národní jsem zase strávil 2x více než hodinu při pokusu o číslo na přání. Na infolince mi řekli opakovaně něco jiného než na prodejně, nakonec pokrčili rameny, že to neumějí.
A u Oskara by se taky něco našlo.
Je fakt, že se člověk někdy rozhoduje emocionálně a iracionálně, ale na tom je vlastně založený celý obchod, lidi nejsou roboti.
Bankovní SIM kartu Twist používáme převážně k elektronickému bankovnictví, tak se stalo, že na ní zůstal kredit cca 250Kč týden před vypršením platnosti. Ve snaze prodloužit platnost kreditu, jsme jí dobili z účtu částkou 200Kč, neboť dobít 400Kč nám při tak malém využití připadalo zbytečné. Až dodatečně jsme se od operátorky Paegasu dozvěděli, že platnost kreditu se prodlužuje až po dobití částkou minimálně 400Kč. Takže varuji všechny v podobné situaci, aby se zbytečně nepřipravovali o své peníze.
S tim Eurotelem jste to teda vyhmatl. "Fakt" jste si pomohl. Cha, cha, cha. Blahopreju. Az vas zase jeden prodavac nasere, tak zatratite Eurotel. Neztratite treba taky vsechny Prazaky? Pocitam, ze ta zenska z Paegasu byla Prazacka... Muj byvaly sef mel u Eurotelu nekolik mobilu s tarify pro celou svou firmu. Po "bajecnych zkusenostech" s nasim fantastickym ceskym operatorem, kdy mu byly uctovany nesmyslne vysoke castky, sluzby nepravidelne docasne deaktivovany ap., si dal tu praci, ze precisloval celou firmu ...
Někde výše píšu, že ten Eurotel mám jenom kvůlivá komunikaci s eBankou (mobilní elektronický klíč). Na telefonování používám více než rok ke své spokojenosti Oskartu. Pokud by Oskar měl GSM Banking, zákazníkem Eurotelu bych se rozhodně nestal. Dost mne překvapuje, že si Oskar s GSM Bankingem nepospíší - pokud vím, řada lidí používá Paegas právě jen kvůli Bankingu.
Ja jsem mel u Pegase celkem 7 telefonnich cisel cele sve rodiny, a nekolik firemnich, mohu Vas ujistit ze po podobnych lapatiich jsem utikal jak jsem mohl, a oni se me ani nechteli pustit, az po vystraze ze je budu zalovat se mi povedlo cisla jednotlive odhlasit a zbavit se jich, od te doby mam pro vsechny Oskar a nekolik Eurotel spis na banking a rooming a jsem spokojeny. Ja osobne si myslim, ze Pegas je na sluzby nejhorsi, ale je to puze v lidech, co se tyce kvality spojeni tak byl docela dobry.