Vlákno názorů k článku Vypovědět smlouvu o povinném ručení nestačí! od Karel - Dekuji za podnetny clanek.Pravdepodobne jste mi usetrili spoustu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 8. 2005 15:11

    Karel (neregistrovaný)
    Dekuji za podnetny clanek.Pravdepodobne jste mi usetrili spoustu starosti.Mel sem od 1.9 uzavirat smlouvy na pojisteni meho autoparku a vyrobniho provozu+zarizeni.Rozhodne si vyberu jinou pojistovnu. jeste jednou DIK.
  • 11. 8. 2005 17:18

    Zdeněk Rachman (neregistrovaný)
    Myslím že jediný způsob jak bojovat proti lumpům, je zveřejnění. Na právo se v takovýchto případech nejde spoléhat. Naše soudy totiž vůbec nechrání obyčejné občany a nelze se u nich domoci spravedlnosti - z článku je tato skutečnost snad jasná.
    Bez podpory veřejnosti však ani Kooperativa nemůže existovat. Vaše reakce mě těší, neboť se tak přesně plní účel článku - ne pomsta, ale varování. Mohu sdělit další zkušenosti svých přátel právě z Kooperativou, kteří se dodnes nedomohli náhrad za škody způsobené povodněmi před třemi lety.
    Já jsem převod své pojistky ke Kooperativě nemohl ovlivnit, neboť mi tato skutečnost zůstala utajena a to je myslím další velmi nepříjemný rozměr pro pojistníky. Každému z nás se může stát, že spadne pod tuto pojišťovnu aniž by to věděl, protože pojišťovny skutečně mohou porušovat zákony bez postihu a převod pojištění utajit v rozporu se z.363/1999.
    Také argumenty, že je jenom věcí pojišťovny, zda upomínku pošle není zcela v souladu se zákonem a ukazuje skutečnou nadutost.
    Přeju štastnou ruku při vybírání solidnějšího pojistitele.
  • 11. 8. 2005 19:12

    Roman (neregistrovaný)
    Problém je v tom, že dost (nechci psát většina) těchto ústavů se nechová korektně. Měl jsem pojištění odpovědnosti za škody zaměstnavateli u Kooperativy. Provedli se mnou nečestný kousek a tak jsem přešel k ČS, a.s. Jaké překvapení, když za rok jsem obdržel dopis od Kooperativy abych zaplatil roční pojistné a číslo pojistky bylo shodné s tou u ČS. Manažer ČS mě na můj tel dotaz sdělil, že mě prodali. Tak jsem Kooperativě napsal, že jsem s nimi žádný smluvní vztah neuzavřel a byl pokoj. Jednání ČS (bez upozornění) mě ovšem nadzvedlo. Něco podobného jsem si zažil s pojišťovnou Morava (dnes zkrachovalou) a Union (tuším, že už také není).
  • 12. 8. 2005 6:33

    Zdeněk Rachman (neregistrovaný)
    Předpokládán z informace, že se Kooperativa také nenamáhala uvědomit Vás o převedení pojistky, což je skutečně závažný problém. Bohužel neexistuje žádný postih při porušení tohoto ustanovení zákona - tak proč ho dodržovat. Já jsem se obrátil v této souvislosti na Ministerstvo financí - odbor dohledu nad pojišťovnictvím ale příliš úspěšný jsem zatím nebyl. K uplatnění sankcí tak, jak jim to umožňuje z. 363/1999 se příliš nemají.
  • 12. 8. 2005 8:29

    Rachman (neregistrovaný)
    Tebe Romane bych chtěl varovat. Jestliže jsi pojišťovně napsal uvedený text, neznamená to, že je pokoj. To se ostatně dovíš za tři roky, až dostaneš platební příkaz od soudu na pohledávku navýšenou o penále za tři roky. Je to zřejmé i z vyjádření právních zástupců pojišťoven - nejsou povinni posílat upomínky, odpovídat na dopisy, respektovat ustanovení zákona apod. Pokud koupila Kooperativa Tvoji pojistku pak vůbec nepochybuj o tom, že pohledávku budou vymáhat.
  • 12. 8. 2005 10:23

    Pepa (neregistrovaný)
    Řekl bych, že stejně jako všude je to hodně o konkrétních lidech. Já jsem u Kooperativy likvidoval 2 pojistné události u služebních aut a proběhlo to zcela korektně, to s ČP mam zkušenost negativní.
    Osobně jsem měl pojištěnej barák u ČS a když je Kooperativa koupila, dostal jsem dopis s vyrozuměním včas.
    Měl jsem auto lízlý od CAC a pojištěný u Kooperativy. Když leasing skončil, dala mě nějaká Koop kikina návrh nové smlouvy, vypadal dobře. Když jsem ho však přišel podepsat, tak se prý spletla a měl bych platit víc. Šprajcl jsem se a chtěl potvrzení bezeškodního průběhu. Pro to mě poslali na leasingovku, tam mě zase poslali zpátky ... jako v pohádce o kohoutkovi a vodičce.
    Šel jsem si stěžovat vedoucimu pobočky, ten se mi omluvil a nabídl podmínky jako pro zaměstnance.
    Takže moje zkušenosti s Koop jsou rozporuplné, ve srovnání s ČP však spíše pozitivní.
    V současné době máme všechny služebáky u Allianz a tam bylo vždycky všechno absolutně bez problémů, jenže cena tomu odpovídá...

    Pepa.
  • 15. 8. 2005 10:17

    Bílý Vlk (neregistrovaný)
    Já mám zkušenosti opačné. Byl jsem u Kooperativy i Allianz a kontakt z jejich strany děs a hrůza. U ČP jsem nedávno likvidoval malou nehodu z povinného ručení jiného člověka a za tři dny jsem měl prachy doma...
  • 15. 8. 2005 15:36

    MarX (neregistrovaný)
    Ja mam so slovenskou kooperativou len tie najhorsie skusenosti. Presne ako tu par ludom prislo vyrozumenie na uhradu, aj ja som sa po dvoch rokoch dockal. Radsej som to zaplatil kedze mi bolo hned jasne ako by som dopadlo na sude...(-20.000)
    Pritom obycajna likvidacia malej poistnej udalosti im trvala neuveritelne 4 mesiace po permanentnej urgenci. Uplna katastrofa - nikdy viac.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).