Hlavní navigace

Názor k článku Vyplatí se vám věrnostní programy, nebo jen dáváte data obchodníkům? od Host - Pan * pobavil. Je vidět, že není obchodník....

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 12. 5. 2017 19:14

    Host (neregistrovaný) ---.eurotel.cz

    Pan * pobavil. Je vidět, že není obchodník. Sice ví, co všechno obchodník vidí, ale už nevidí prostou realitu, že tato data jsou BIG data. A určitě se obchodníkovi nevyplatí je jakkoli analyzovat, protože vyvodí leda kulové na cena/výkon. Klubové karty jsou "placebo" efekt, jde o to, aby se lidi vraceli, sbírali body a občas jim dají slevu na to, co se zrovna prodávat potřebuje. Případně bronze level apod.

    Platí pro Clubcard i Globuscard, žádné jiné výhody tam nejsou. Mimochodem, k těmto kartám se dávají takové malé setřičky pro rodinné příslušníky, registrované na někoho, kdo ty nákupy nakonec vůbec nedělá. Statisticky je v tom takový bordel, že sumarizace prodaného zboží na konci týdne má stejnou hodnotu, jako jakákoli drahá analýza. Nějaké párování s platební kartou nemá valný význam, bankovní tajemství je dané - nedá se dokonce ani zjistit, jestli dotyčný neutrácí víc než jsou jeho příjmy :-)

    Ale to neznamená, že po vás nejdou - nicméně s mými daty, která vlastně nemají si mohou vytřít, mě to mávnutí kartičkou fakt nezabije :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).