Teda jestli tohle lidi spořce zbaští, tak tedy nevím... asi se dá říct jenom "kdo chce kam, pomozme mu tam". Jinak spořka se skutečně poctivě snaží stát se nejdražší bankou (no i když v případě ČS bych o bance nemluvil), a taky bankou s nejméně přehlednými službami. Spořka se zřejmě vydala opačným směrem než jiné banky: větší poplatky, zakuklené (aby to hejl při sjednávání produktu nepoznal) a zjevně bez zájmu o klienty. Pro mě to je mrtvá banka.
Vážený Míro,
ten názor blbost rozhodně není. Možná že děláte nějakého údržbáře, a tak se vás různé nalejvárny netýkají, ale pokud přicházíte do styku s klienty, nemohl jste se nezúčastnit řady vymývání mozků. Ve spořce jsem donedávna pracovala, tak mohu potvrdit. Ostatně, figurky, pozdrav - úsměv ... vám asi nic neříkají, že ...
Je mi jasné, že ten úsměv je rozpuštěn mj. do různých školení a ta různá školení do ceny karty, ale v tomhle případě jsem narážel na oficiální ceník Chytré karty - poplatek za vlastní obrázek či dyzajn :-), poplatek za tu čí onu službu...
Jo, já si ji založila, čímž jsem písemně potvrdila svoji blbost. Jenže...původně jsem chtěla - po přestěhování pouze změnit spořitelnu a tu kartu jsem vzala při jednom, Seděla jsem tam hodinu, doma jsem zjistila, že všechny údaje jsou blbě (tudíž je chválabohu smlouva neplatná - uvedeno staré bydliště, ač jsem jí předložila novou občanku) atd. takže v pondělí tam naběhnu třeba na dvě hodiny a mají se na co těšit, v nejhorším - manžel je právník, no ale ten mi to ještě spočítá sám, ach jo!" Nejen, že člověk neměl tu metráky papírů vůbec šanci pročíst (ale to se MUSÍ!), jenže já měla být dávno v práci, ale zatajila mi spousty poplatků. prakticky 99%, jen výhody vysvětlila.
Tak to bych dělat nemohla, nemám na to žaludek.
Se Spořkou končím. Po dlouhých letech.
To já si u ČS měnil adresu bydliště před více jak rokem. A hádejte, na kterou adresu mi spořka poslala před několika málo dny potrvzení pro finančák o zaplacených úrocích? Správně, na starou adresu !!! Tak jsem s nimi několikrát mailově komunikoval (ani nápad čekat ve smradu nekonečných front na pobočce) s požadavkem uvést na potvrzení správnou, novou adresu. Nakonec jsem horko těžko dosáhl svého, protože jsem asi jako klient při hlášení změny adresy nepostupoval dost správně. Měl jsem asi obsluze říci, že nechci změnit jen adresu trvalého pobytu (požadoval jsem jen "změnit adresu"), ale i adresu korespondenční. Obsluhu to totiž netrklo (připadá mi to ale dost nelogické, proč bych si měnil trvalý pobyt a zásilky měl dostávat stále na adresu starou, na které se již nezdržuji) a tak dle vyjádření ČS mi budou zásilky stále chodit na starou adresu, dokud neučiním i změnu v korespondenční adrese. Naštěstí mne napadlo se podívat do smluvních dokumentů a ani v jednom jsem korespondenční adresu nenašel - místo bylo prázdné, nevyplněné. Tak jsem jim tam napsal, že v databázi žádná korespondenční adresa být nemůže, protože nikdy nebyla sjednána. A jestli ji tam z ČS někdo svévolně doplnil, tak ať ji taky někdo zase odstraní. Podobný bordel v adresách měl samozřejmě i zbytek rodiny (domníval jsem se, že změnu adresy nahlásím v ČS jednou a bude to stačit pro všechny produkty, ale to jsem si představoval moc růžově - pracovnice na každý produkt v ČS vyjela změnový list, ten jsme každý museli extra podespat) a jaké bylo mé překvapení, když manželka obdržela písemnost před mým zprzněným potvrzením o úrocích na novou, správnou adresu.
Bál bych se dnes spořce svěřit jakýkoliv peníz. Když vidím, jak levá neví co dělá pravá. A informace z posledních dní, že se zahraniční banky včetně Erste chystají vyvést peníze z českých ziskových dcer k sobě domů za účelem čelení krizi, by mi ke klidnému spaní asi moc nepřispěly. Přitom ještě nedávno to naši politici vyvraceli, že to není možné.
Pracovnice ČS mně kdysi při registraci napsala do mailové adresy jako doménu qvick.cz... 2x už jsem to změnil na správnou, a nějaký idiot z ČS to zase přepsal na tuhle pitomost... Potřetí už to opravovat nebudu, ať si své výhodné nabídky posílají na tu adresu, kterou jejich vypatlané hlavy vymyslely.