Vlákno názorů k článku Výpis z kreditky máte připraven ke stažení. Vlastně nemáte, samozřejmě od MaT - Tak mě celkem nedávno RB zklamala v jiné...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 1. 2022 0:07

    MaT

    Tak mě celkem nedávno RB zklamala v jiné věci... Mám přes ně nakoupené i nějaké fondy (původně ještě přes ING). Po přihlášení do internetového bankovnictví je to vidět jako další položka na "dashboardu" (hlavní obrazovce) - částka a dá se to rozkliknout a podívat se pak na přehled všech investic do fondů a případně se dál dostat i do rozhraní pro správu investic, kde se dá i prodávat a nakupovat.

    No a jednoho dne koukám - ta položka s těmi investicemi je fuč. Resp. nezobrazovala se částka a byla tam jen odkaz, něco jako "investujte s námi" a když se na něj kliklo, vypadalo to, jako bych žádné investice neměl a byl to spíš odkaz pro ty, co o investice teprve mají zájem.

    Tak a co teď? Přeci jenom tam byly investice řádově ve stovkách tisíc a teď najednou byly pryč. Nejprve jsem bance psal, přišla myslím nějaká automatická odpověď, že se tím budou určitě neprodleně zabývat... Ale druhý den se stále nic nedělo, tak jsem tam volal. Slečna či paní na telefonu se mě ještě ptala, jestli jsem někdy v poslední době ty investice náhodou neodprodal nebo nerušil... Ne, fakt ne...

    Docela ve mě zatrnulo. Někdo se mi přihlásil do účtu a vše prodal a peníze někam převedl? Já bych dovedl pochopit, kdyby měli nějakou technickou závadu a řekli mi, že se to tam dočasně jen nezobrazuje, ale že oni v nějakém jejich interním systému vidí, že tam ty investice mám, ujistili mě, že jsem o nic nepřišel a ať vydržím. Jenže to se právě nedělo. Pořád jen že se tím kolegové intenzivně zabývají, bla bla bla. Až po nějakých asi 4 dnech to konečně začalo fungovat. Že by se mi někdo ozval a vysvětlil, co se vlastně stalo a omluvil se, to ne. Omluvy jsem se dočkal až poté, co jsem jim ještě sám psal, že je sice hezké, že už to funguje, ale že s průběhem tohoto incidentu tedy vůbec spokojený nejsem a že má důvěra v to, že se mi jako banka jsou schopni zodpovědně postarat o mé peníze tím je poněkud narušena (slušně řečeno). Tak pak tedy mi ještě zavolali, že se omlouvají a ještě mi poslali voucher na nákup knih u Dobrovského v hodnotě asi 300 Kč. Těsně poté, co jsem zrovna před vánocemi nějaké knížky i nakupoval, no ale co, lepší, než drátem do oka.

    Každopádně byla to velmi negativní zkušenost s Raiffkou...

  • 17. 1. 2022 11:02

    Mi. Chal.

    Já jsem se k RB dostal stejný způsobem, jako klient ING a tenhle problém jsem neměl. Nicméně pod bankovnictvím je jenom nějaké shrnutí, pro detaily je tam odkaz na RBroker. Tak tam byste to třeba viděl správně... Občas se stává, že se v bance rozbije propojení mezi systémy a pak třeba něco přestanou dočasně ukazovat.

    Větší problém může být v tom, že zmizela historie obchodů, převedlo se to všechno najednou jako jeden vklad. Mně to je celkem jedno, protože si to eviduji ještě bokem v excelu, ale někomu by ta historie mohla chybět.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).