Názory k článku Výpis z kreditky máte připraven ke stažení. Vlastně nemáte, samozřejmě

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 1. 2022 13:43

    xls

    V tomhle bych se RB trochu zastal, většinou posílali naprosto nesmyslně zprávu ve smyslu, že tam výpis ještě není, ale za pár hodin bude. Z druhé strany si proklientský přístup představuji jinak, takže jsem se téhle rakouské kampeličky zbavil. U normální banky není problém dostat ten výpis mailem rovnou do schránky bez výcviku klientů v deb**ním přihlašování, nakonec to uměla i Citi, dokud jí RB nepožrala.

  • 11. 1. 2022 14:25

    Paul

    Řadím se k těm zdatnější uživatelům a mívám stejný problém a zrovna tato vlastnost mi až tak nevadí. Používám více bank KB, ČS, mBank, Creditas... a každé bankovnictví/banka má své mouchy. Z mé zkušenosti mohu jen říct že bankovnictví od RB a její přístup k řešení problémů je ještě ten z lepších příkladů na našem trhu a zažil jsem u její konkurence větší přešlapy které mne dostali do prekérních situací.

  • 12. 1. 2022 21:55

    Martin Pištora

    Podobný problém mám s bakomatem Air Bank, který oznámí, že vydal peníze, aly ty vyjedou až po několika sekundách. Během té doby se cítím podveden.

  • 14. 1. 2022 0:07

    MaT

    Tak mě celkem nedávno RB zklamala v jiné věci... Mám přes ně nakoupené i nějaké fondy (původně ještě přes ING). Po přihlášení do internetového bankovnictví je to vidět jako další položka na "dashboardu" (hlavní obrazovce) - částka a dá se to rozkliknout a podívat se pak na přehled všech investic do fondů a případně se dál dostat i do rozhraní pro správu investic, kde se dá i prodávat a nakupovat.

    No a jednoho dne koukám - ta položka s těmi investicemi je fuč. Resp. nezobrazovala se částka a byla tam jen odkaz, něco jako "investujte s námi" a když se na něj kliklo, vypadalo to, jako bych žádné investice neměl a byl to spíš odkaz pro ty, co o investice teprve mají zájem.

    Tak a co teď? Přeci jenom tam byly investice řádově ve stovkách tisíc a teď najednou byly pryč. Nejprve jsem bance psal, přišla myslím nějaká automatická odpověď, že se tím budou určitě neprodleně zabývat... Ale druhý den se stále nic nedělo, tak jsem tam volal. Slečna či paní na telefonu se mě ještě ptala, jestli jsem někdy v poslední době ty investice náhodou neodprodal nebo nerušil... Ne, fakt ne...

    Docela ve mě zatrnulo. Někdo se mi přihlásil do účtu a vše prodal a peníze někam převedl? Já bych dovedl pochopit, kdyby měli nějakou technickou závadu a řekli mi, že se to tam dočasně jen nezobrazuje, ale že oni v nějakém jejich interním systému vidí, že tam ty investice mám, ujistili mě, že jsem o nic nepřišel a ať vydržím. Jenže to se právě nedělo. Pořád jen že se tím kolegové intenzivně zabývají, bla bla bla. Až po nějakých asi 4 dnech to konečně začalo fungovat. Že by se mi někdo ozval a vysvětlil, co se vlastně stalo a omluvil se, to ne. Omluvy jsem se dočkal až poté, co jsem jim ještě sám psal, že je sice hezké, že už to funguje, ale že s průběhem tohoto incidentu tedy vůbec spokojený nejsem a že má důvěra v to, že se mi jako banka jsou schopni zodpovědně postarat o mé peníze tím je poněkud narušena (slušně řečeno). Tak pak tedy mi ještě zavolali, že se omlouvají a ještě mi poslali voucher na nákup knih u Dobrovského v hodnotě asi 300 Kč. Těsně poté, co jsem zrovna před vánocemi nějaké knížky i nakupoval, no ale co, lepší, než drátem do oka.

    Každopádně byla to velmi negativní zkušenost s Raiffkou...

  • 17. 1. 2022 11:02

    Mi. Chal.

    Já jsem se k RB dostal stejný způsobem, jako klient ING a tenhle problém jsem neměl. Nicméně pod bankovnictvím je jenom nějaké shrnutí, pro detaily je tam odkaz na RBroker. Tak tam byste to třeba viděl správně... Občas se stává, že se v bance rozbije propojení mezi systémy a pak třeba něco přestanou dočasně ukazovat.

    Větší problém může být v tom, že zmizela historie obchodů, převedlo se to všechno najednou jako jeden vklad. Mně to je celkem jedno, protože si to eviduji ještě bokem v excelu, ale někomu by ta historie mohla chybět.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).