Moje zkušenost:
+ UŠETŘÍM. S Ó2 jsem měl měsíční náklady minimálně 700,- Kč, ale nebylo nic vyjímečného, že to bylo 1.000,- a někdy i více. S VOIP operátorem platím měsíčně od 150,- do 450,- max (průměr cca 200,- na měsíc)
I když jsem musel investovat do VOIP brány, náklady se vrátily rychle.
- NESPOLEHLIVOST některých VOIP operátorů. Vybral jsem si operátora FAYN. Dokud není technický problém nebo se neděje nějaká změna na ústředně, vše funguje bez problémů. Právě teď jsem od velikonočního pondělí bez spolehlivého spojení - operátor "implementuje novou technologii" - jak mě informoval e-mailem a od 1.4.2013 do 5.4.2013 nebyl schopen zajistit funkčnost služby. Buď se já nemohu nikam dovolat nebo se nedovolají lidé ke mně.
A není to poprvé - vždy, když je něco podobného, těžko se s nimi komunikuje. Asi udělám změnu a změním VOIP operátora.