Já to tušil, že v tom bude háček. Jako uživatel předplacenky u O2 mám kredit na 6 měsíců. Tady jak jsem vyčetl je jenom na 3 měsíce. Takže taková "malá" budka na potencionálního zákazníka. Takže už předem vím, že pro mně je to k ........To si klidně a rád nechám to co mám i když nebudu mít"slevu na 2,50" jak na novém tarifu.Dík nechci.
Dost záleží na tom jak to dopadne s větou "do budoucna by měly být kupóny i v jiných hodnotách". Pokud by stačilo dobít jednou za tři měsíce třeba 100 korun, tak už to leckdy zajímavé bude. Při 250ti korunách za tři měsíce je to o něco slabší...
Na druhou stranu ale jen mírně aktivnější uživatel problém nebude mít tak jako tak, zase bych to tak moc neodsuzoval, alternativa to pořád je celkem zajímavá.
Jen aby to nebylo tak, že stovka je na měsíc, 250 na tři, atd.
Taky je otázka, co udělá dobytí se stávajícím kreditem - prodlouží jeho platnost, nebo si expiraci pamatuje a uplatňuje pro každé dobytí zvlášť? Mezi mobilními operátory se používají obě metody (první je jednodušší, tedy provozně levnější, druhá je výnosnější).
přesně tak, platnost kreditu 3 měsíce ať si nechají. Já z mobilu tolik neprovolám, volám hlavně přes internet (VOIP, konkrétně http://voip.mikrotech.cz/) , pronájem čísla 1kč/měsíc, neomezená platnost kreditu, volání na mobil necelá 1Kč/min, na pevnou 0,54 Kč/min ve špičce, 0,32 Kč/min mimo špičku, tarifikace 1+1 (po sekundách od začátku).
Takže ten, kdo neprovolá za tři měsíce daný kredit, je socka? No, hošane, možná bys potřeboval dostat pár přes ústa. Já telefonuji tehdy, když to potřebuji, eventuálně mám co volajícímu říci. Takže jakékoliv omezování platnosti kreditu je nefér a nemělo by v normální společnosti být možné. Takové tlachání o ničem jen proto, abych svému okolí dokázal, že na to mám, považuji za trapné, hloupé a puberťácké, eventuálně zastydlopuberťácké.
Prosím vás, proč v tom zase vidíte problém? Tak si zkuste spočítat, kolik připadá minut volání z těch 250 Kč na jeden měsíc.
250/(3*2,5)=33 minut.
To máte snad problém provolat těch 33 minut za měsíc? Krom toho, po dalším dobití kreditu vám bude přičten i neprovolaný kredit z prošlé karty (viz článek).
To je opravdu pro vás tak těžké připustit, že ne každý je závislý na telefonování? Já, když volám, tak jen zcela stručně a jasně, většina hovorů je do minuty. Abych provolal 33 minut, musel bych volat aspoň jednou denně. Jenže tak moc opravdu nevolám, tak dvakrát až třikrát týdně,většinou ani to ne a víc to opravdu nepotřebuji. A znám více lidí, co telefon používají zhruba stejně. Prostě ne každý je závislák.