Já to tušil, že v tom bude háček. Jako uživatel předplacenky u O2 mám kredit na 6 měsíců. Tady jak jsem vyčetl je jenom na 3 měsíce. Takže taková "malá" budka na potencionálního zákazníka. Takže už předem vím, že pro mně je to k ........To si klidně a rád nechám to co mám i když nebudu mít"slevu na 2,50" jak na novém tarifu.Dík nechci.
Dost záleží na tom jak to dopadne s větou "do budoucna by měly být kupóny i v jiných hodnotách". Pokud by stačilo dobít jednou za tři měsíce třeba 100 korun, tak už to leckdy zajímavé bude. Při 250ti korunách za tři měsíce je to o něco slabší...
Na druhou stranu ale jen mírně aktivnější uživatel problém nebude mít tak jako tak, zase bych to tak moc neodsuzoval, alternativa to pořád je celkem zajímavá.
Jen aby to nebylo tak, že stovka je na měsíc, 250 na tři, atd.
Taky je otázka, co udělá dobytí se stávajícím kreditem - prodlouží jeho platnost, nebo si expiraci pamatuje a uplatňuje pro každé dobytí zvlášť? Mezi mobilními operátory se používají obě metody (první je jednodušší, tedy provozně levnější, druhá je výnosnější).
přesně tak, platnost kreditu 3 měsíce ať si nechají. Já z mobilu tolik neprovolám, volám hlavně přes internet (VOIP, konkrétně http://voip.mikrotech.cz/) , pronájem čísla 1kč/měsíc, neomezená platnost kreditu, volání na mobil necelá 1Kč/min, na pevnou 0,54 Kč/min ve špičce, 0,32 Kč/min mimo špičku, tarifikace 1+1 (po sekundách od začátku).
Takže ten, kdo neprovolá za tři měsíce daný kredit, je socka? No, hošane, možná bys potřeboval dostat pár přes ústa. Já telefonuji tehdy, když to potřebuji, eventuálně mám co volajícímu říci. Takže jakékoliv omezování platnosti kreditu je nefér a nemělo by v normální společnosti být možné. Takové tlachání o ničem jen proto, abych svému okolí dokázal, že na to mám, považuji za trapné, hloupé a puberťácké, eventuálně zastydlopuberťácké.
Prosím vás, proč v tom zase vidíte problém? Tak si zkuste spočítat, kolik připadá minut volání z těch 250 Kč na jeden měsíc.
250/(3*2,5)=33 minut.
To máte snad problém provolat těch 33 minut za měsíc? Krom toho, po dalším dobití kreditu vám bude přičten i neprovolaný kredit z prošlé karty (viz článek).
To je opravdu pro vás tak těžké připustit, že ne každý je závislý na telefonování? Já, když volám, tak jen zcela stručně a jasně, většina hovorů je do minuty. Abych provolal 33 minut, musel bych volat aspoň jednou denně. Jenže tak moc opravdu nevolám, tak dvakrát až třikrát týdně,většinou ani to ne a víc to opravdu nepotřebuji. A znám více lidí, co telefon používají zhruba stejně. Prostě ne každý je závislák.
Tady vůbec nejde o to, jestli to provolá ale o to, že to musí hlídat. Je pohodlnější narvat tam jednou za rok třeba 3000 a o nic se nestarat. Jinak se taky snadno může stát, že budete zrovna v situaci, kdy nutně potřebujete zavolat, kreditu je dost ale nezavoláte si (třeba od porouchaného auta kdesi uprostřed lesů).
Ono nekrmíte ani tak Ringier, jako si zajišťujete drahá volání komplet.
Nový virtuální operátor je zástěrka pro zkoumání našich předražených mobilních operátorů, kdy ČTÚ začíná zcela vážně zkoumat, že to naše trojice mobiláků už vážně s cenami přehání. A že v rámci nápravy jim dupne na paleček a nařídí jim za rozumných podmínek povolit virtuální operátory.
A mobilní operátoři se lekli a honem rychle zařídili virtuálního operátora, aby mohli říkat ČTÚ, náš zlevňovat nemusíte, my jsme si zařídili – aby se vlk nažral a koza zůstala celá – dobrovolně svého virtuála.
Přičemž se bude důsledně dbát, aby mobilní penízky od lidí naší trojici moc neubyly – a aby ČTÚ jim nezařídil daleko pro lidi výhodnější pravidla virtuálů běžná v civilizovanějších zemích, než je Česko.
Čím více budete používat Bleskmobil, tím více argumentů dáte mobilních zlatokopům pro to, aby zůstaly vysoké ceny volání i do budoucna a dáváte jim argumenty pro regulátora mobilů, že ceny jsou v pořádku a pravidla rovněž.
Pokud alespoň trochu chápu otázku virtuálních operátorů, tak jde o to, že mohou operovat pouze v sítích již existujících. Takže se stejně musí držet jen v mantinelech, které jim majitelé sítě povolí. Bez přenosových bodů to totiž nejde, že? Ty sítě musely být vybudovány, tudíž někdo do nich musel také investovat a musí je udržovat.
Jde o to, kolik provoláte... Zmíněný Twist je jistě super, pokud chcete být na příjmu a víceméně netelefonujete. Proč ne, jsou takoví lidé, třeba moje dcera funguje také takto.
Jenže jakmile provoláte jistý objem, tak už u běžných předplacenek narazíte na vysokou cenu za minutu volání a více se vyplatí jiné varianty, třeba i zde zmíněný "Blesk", nebo i nějaké tarify s větším objemem volných minut atd.
Prostě to nelze brát zcela univerzálně, kombinací je řada...
Blesk je totální a ten nejhorší bulvární odpad úrovně TV Nova, Prima, deníků AHA, rádíí Impuls a F1 a portálů jako např. novinky, centrum, aj.
Takže i kdyby za operátorem stála třeba Komsomolskaja pravda nebo Sovětskaja Rossija, tak to seriózní operátor bude 100x víc, než když za ním stojí takový hnus jako Blesk.
Míru zdar.
Hm, viděl jste, jak vypadá v poslední době Abc? 70% obsahu jsou reklamy a zbytek je buď skrytá reklama (články evidentně objednané výrobci), nebo nesmyslné spekulace na nesmyslná témata (typu konec světa 21.12.). Od blesku se to liší jenom tím, že tam není "dívka Abc" (tedy zatím).