Vlákno názorů k článku Finanční poradce: Většina lidí si myslí, že nemá peníze. Pro změnu nic nedělají (ROZHOVOR) od Jan Beníšek - Po pročtení komentářů mě nic nepřekvapilo. Měli byste...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 11. 2012 17:56

    Jan Beníšek (neregistrovaný)

    Po pročtení komentářů mě nic nepřekvapilo. Měli byste si uvědomit, že kvalitní finanční poradce je dobrá věc. Dokáže Vám vyjednat podmínky u finančních institucí, o kterých se Vám může jen zdát. Stejně tak Vám ušetří čas při papírování (třeba taková hypotéka, to je jedna radost).
    Ale k tomu potřebujete dvě věci:
    1)Najít si svého kvalitního fin. poradce (a nebude to lehké)
    2)Orientovat se v základech financí, aby Vás nemohl okrást (což by se nemělo stát, když bude kvalitní).
    Při splnění obou bodů ušetříte spoustu peněz:-)

  • 14. 11. 2012 18:31

    Patrik Chrz

    Pokud je klient natolik finančně erudovaný, že dokáže poznat kvalitního poradce od běžného prodejce, tak si ty podmínky dokáže u banky vyhandlovat taky a někdy i lepší (banka nemusí počítat s provizí vyplácenou poradci, klient není vázán tím, u které banky má poradce smlouvu).

  • 14. 11. 2012 21:39

    xf (neregistrovaný)

    "Měli byste si uvědomit, že kvalitní finanční poradce je dobrá věc. Dokáže Vám vyjednat podmínky u finančních institucí, o kterých se Vám může jen zdát."

    Tak to si pleteš poraděnka-prodejce s pojistným makléřem. Ale to již jinde jsme, to je úplně jiná vesnice. Ten dokáže vyjednat i podmínky, kdy pojištění plní i svůj účel. Tedy aby krylo rizika, a ne že je na skoro všechno výluka.

    Což by měla být samozřejmost, a ne něco, o čem by se "mohlo jen zdát". Stejně tak by měla být samozřejmost přiměřená cena, a ne handrkování jak na arabském tržišti, kdy létají ceny odlišné o desítky i stovky procent.

    Což jen znova ukazuje bídný stav nejen "bouchačů", ale hlavně tvůrců sočasného bídného stavu v tomto oboru - nejvyššího managementu pojišťoven, jež takto prostředí vymysleli, prosadili, a udržují

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).