Je to vina pojišťoven, že v rámci konkurenčního boje (ať už přímo nebo přes zprostředkovatele) nechaly business s ZP spadnout do morálního bahna. Ta nálepka se bude odtraňovat těžce.
Navíc, když to vezmu čistě z praktického hlediska, stačí ve smlouvě přeskočit na sekci "výluky" a veškerá tahle sranda končí. Produkt, který s velkou pravděpodobností polovinu problémů nepokryje je s prominutím na nic.
Dovolím si jako autor textu zareagovat na Váš příspěvek v diskusi. Co píšete, je příliš všeobecné, takže i má odpověď bude spíše všeobecná.
Výluky jsou součástí všeobecných, případně zvláštních pojistných podmínek. Od roku 2014 jsou také obsaženy v předsmluvních informacích pro klienta = VPP a ZPP v kostce.
Obecně se dá říci, že pojišťovna má jednak obecné výluky, a poté může přistoupit k další výluce pokud již jste se léčila s nějakým problémem před počátkem pojištění.
Pokud člověk správně a pravdivě odpoví na otázky ohledně svého zdravotního stavu a vybere si pojišťovnu, která dá jasně klientovi vědět – na pojistce – na jaká rizika ho přijme a na jaká ne, máte jasno od začátku, co bude plněno a co ne, případně jestli pojišťovna klienta přijme s cenovou přirážkou.
Vždycky je tedy potřeba se při sjednání pojistky na tuto oblast zaměřit. Na nejasné otázky se doptat poradce, či na pojišťovně.
Když si jde člověk koupit například boty, také dostane leták s informacemi, jak se o boty starat a na co by neměly být používány. A pokud by člověk vyrazil do hor s botami do tanečních, asi by reklamace moc neprošla.
Pokud byste měla zájem o podrobnější informace či konzultace k Vašemu případu, prosím ozvěte se na press@partners.cz
S pozdravem Pavel Krejčík