Vlákno názorů k článku Úvěrem, nebo za hotové? Preference Čechů při nákupu auta se liší. O drahých vozech ani nesní od Motýl Emanuel - No já tedy nevím, škodovku bych nechtěl ani...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 7. 2018 23:04

    Motýl Emanuel (neregistrovaný)

    No já tedy nevím, škodovku bych nechtěl ani za zlaté prase, zadarmo asi jo, přeci jen se to dá prodat a koupit si něco, do má pohon na správnou sadu kol a podvozek má rozumnou odezvu včetně řízení. Ale je pravda, že podle toho, co potkávám na silnicích je rozdíl mezi řidiči a majiteli řidičského průkazu, to vysvětluje tu oblibu nejen škodovek. Na nové pořádné auto nemám, takže mi nevadí jezdit ojetým, bohužel pod milion se slušné auto sehnat nedá. Ještě, že nám to sem Němci rádi exportují za dobrý peníze.

  • 1. 8. 2018 22:47

    Motýl Emanuel (neregistrovaný)

    Napiš v Čechách, že škodovka není dobré auto a ušlapou tě :D Pánové co dáváte mínusy, doufám, že jste někdy řídili auta, které na silnici tzv neplavou, mají nějakou zpětnou vazbu k řidiči a nenaklání se jak kanoe na vodě. Celkem věřím, že většina majitelů škodovek nic takového neřídila a proto ty své auta miluje, já bohužel ale od začátku okusil co je to řídit auto a tak pokaždé, když musím jet škodovkou ale i ostatními auta tohodle typu, tak vyloženě trpím.

    Pro pivaře to řeknu asi tak, jako by jste místo svého oblíbeného piva museli pít nějaký teplý patok, přesně tak se řídí škodovky pro řidiče odchovaného na BMW ve sportovních edicích a pro vaši informaci, všechny co jsem kdy měl mě stáli méně, než ty škodovky protože na rozdíl od škodovek, kdy přítelkyni se trojková škodovka rozpadá za jízdy ve 100tis km, ty moje BMW fungují naprosto bez problémů včetně jednoho co má 350tis a 15 let, tím pádem mi nevadí kupovat starší a přesto vím, že je kvalitněji zpracované, než navoněná škoda s přirážkou za českou modlu. Především nemusím do každé zatáčky brzdit na 30kmph abych se nevyklopil jak vídám na silnicích.

    Škodovka je dobré auta pro neřidiče, prostorné, celkem levný servis ale co se týče řidiče? Zážitek z jízdy tragický jako u všech aut v téhle cenové relaci :) A jestli tohle chcete zpochybňovat tak by mě zajímali argumenty.

  • 1. 8. 2018 23:19

    foji (neregistrovaný)

    Ne každej je závodník a chce si vlastnictví premiového vozu vysedět před branami autobazaru. Ohledně spolehlivosti je to diskutabilni, majitele 50i nebo převodovek SMG by se asi klepali na čelo.

  • 1. 8. 2018 23:39

    Motýl Emanuel (neregistrovaný)

    SMG jsem v M3 měl a nemůžu na ní dát dopustit, problém je tam především v zacházení a pokud náhodou už odejde pumpa, tak je to otázka jen 5-20tis, více se tam nesere, je to totiž normální manuální getrag

    50i je ale pochopitelně celkem problém. To je ale auto, co moc jako ojetinu nikdo nechce, spíše si to kupují lidi tzv na chlubení a ti do toho zahučí. Já zde mluvím především o autech na denní ježdění, jako jsou 30i, 35i, případně i naftové varianty, také to jsou až na některé problematické řady dost držáci.

    Závodník popravdě jsem, sice je pro mě nepředstavitelné že bych si honil triko na rovinkách, ale do zatáček moc nebrzdím, prostě jde o techniku jízdy, každopádně to poslední auto co mám je normální rodinný kombík, samozřejmě mám lepší brzdy a podvozek, netahám auto po zemi ale pro mě je základ aby auto sedělo dobře na silnici a aby dobře brzdilo, výkon motoru tam mám slabý, jen 140kw ovšem ono právě to není o nějakých rovinkách, ale především o tom, jak vám auto sedí v zatáčkách. A to je důvod proč trpím v běžných autech.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).