Unicredit si začala - a vlastně ne jednou, toto byl můj druhý spor a než byl účet definitivně zrušen, stihl jsem ještě třetí. Jak jsem v článku psal, ihned poté, co mi Unicredit banka zaslala peníze, mi účet vypověděla. Jenže krátce na to mi ho navíc zablokovala a na pobočce v Praze na Náměstí Republiky si s odblokováním nevěděli rady. Takže další řízení před arbitrem, odblokovat účet se už nepodařilo, ale alespoň jsem ještě získal pár stovek jako úrok z prodlení.
Celé je to způsobeno tím, že levá ruka neví, co dělá pravá - třeba o víkendu přišla klientům zpráva, že když začnou platit kartou (zpráva přišla těm, kteří kartu nepoužívají), dostanou 1 % z transakcí a v pondělí ráno tato zpráva z internetového bankovnictví zmizela. Poučení pro klienty, dělejte si printscreen ze vše zpráv v IB, jestli to někdo udělal a banka mu to 1 % nebude chtít dávat, u arbitra to vyhraje :).
Případně spolu s Komerční bankou nerespektují nařízení ČNB ohledně výše účtovaných poplatků při předčasném splacení hypotéky - https://www.seznamzpravy.cz/clanek/vysoke-poplatky-za-splaceni-hypoteky-kdyz-se-klient-brani-banky-spis-ustoupi-176534. Komerčka už dostala přes prsty - https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/modra-pyramida-pokuta-cnb-uvery.A220204_125045_ekonomika_rie uvidíme, jestli upozornil státní orgány i nějaký klient z Unicredit .... :)
Suma sumárum - já jsem šel na hranu podmínek (a státní orgán - tedy finanční arbitr - potvrdil, že jen na hranu a ne až za ní) a Unicredit také atakuje hranu svých i zákonných podmínek. V některých případech se už ukázalo, že se dostala až za a v některých se to možná ještě ukáže :D