Vlákno názorů k článku UniCredit Bank prohrála spor. Musela zpětně vyplatit bonusy za platbu kartou od anonym - První úhel pohledu - Musím panu Patrikovi pogratulovat...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 12. 2021 10:25

    bez přezdívky

    První úhel pohledu - Musím panu Patrikovi pogratulovat k vyhranému sporu.

    Druhy úhel pohledu - Ano, našel diru a banka už nejspíš výhodný program pro běžného smrtelníka neudělá.

    Třetí úhel pohledu- Pan Patrik by měl zvážit kolik bank ještě nasere. Banka není povinna Vám vést účet a poskytovat služby. (nezohledňuji právo základního účtu) A pokud se nepletu tak už vám nějaké banky odmítli založit účet nebo úcty vypověděli. Zavíráte si dveře tam, kde byste je v budoucnu mohl chtít mít otevřené.

    5. 12. 2021, 10:25 editováno autorem komentáře

  • 8. 12. 2021 15:55

    Mozekk

    Patrik nic zvazovat nemusi, vubec nicemu to neva, proste zalozi ucet jinde. Banky chteji ziskat vzdy klienty navic lze casto ucet po nejake dobe zalozit znovu i u te zle banky kdyz na to prijde :D Proste ted s UBC chvilku pocka az se na to zapomene :D

  • 8. 12. 2021 17:32

    Patrik Chrz

    ad 3)
    naštěstí platí určitá závislost mezi spolehlivou a výhodnou bankou (tj. služby za férových podmínek, dlouhodobě stabilní ceník, jednoduché a funkční internetové bankovnictví) a různými "výhodnými akcemi", zaměřené na nové klienty, nové produkty a nové vklady. Ty stabilní banky to nemají zapotřebí, tj. je jaksi nemám ani jak naštvat. Plní to, co od nich očekávám, tedy vedou mi účet za férových a dlouhodobě stabilních podmínek a nějakými akcemi na získávání nových klientů a dočasnou podporu nových produktů se neobtěžují - nemají to zapotřebí, klienty nabírají na základě "šuškandy" mezi stávajícími klienty a o jejich výhodné produkty se klienti sami hlásí.

    Účet mi už vypověděly 3 banky, jedna se snažila zrušit produkt a jedna odmítla zřídit účet. U všech platilo, že jejich zaměření je obdobné - noví klienti, nové produkty. Pro dlouhodobý vztah nevhodné. Tedy žádná škoda. Ty otevřené dveře by byly k produktům, které při normálním využití jsou výhodné jen pro banku, ne pro jejich klienty.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).