Názory k článku UniCredit Bank: Evropský standard pro všechny

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 12. 2007 0:23

    Pet (neregistrovaný)
    Když to vidím, jsem rád, že jsem z ŽB letos na jaře odešel. Tohle je jen další krok na cestě snažit se co nejvíc oškubat zákazníky na co nejsložitějším schématu poplatků a je to čím dál tím horší. Já měl v rámci podnikatelského balíčku za 500,- účet v Kč a EUR, neomezený platební styk, embosovanou kartu... (což teď bude stát mnohem víc) a stejně jsem si přechodem výrazně pomohl. Za lepší služby teď neplatím prakticky nic, tj. úroky mi bez problémů pokryjí těch pár poplatků.
  • 11. 12. 2007 9:54

    banker (neregistrovaný)
    Pravděpodobně někam, kde Vás budou mít všichni rádi a pokud si zasloužíte i nějaký bonus, třeba i poskytnou zájemcům údaje z denní závěrky Vašeho účtu.
  • 11. 12. 2007 17:16

    Pet (neregistrovaný)
    S EURovým účtem do Německ, s Kč do jinýho ústavu tady. Reklamu nikomu dělat nebudu. Kdo hledá, najde.
  • 11. 12. 2007 9:33

    nezmanipulovaný (neregistrovaný)
    "UniCredit Bank je jedinou bankou na českém trhu, která nabízí kompletní řadu kanálů přímého bankovnictví"
    Dobrý blábol, doporučuji autorovi rozhlédnout se po českém internet bankingu...
  • 12. 12. 2007 4:26

    Dalibor Chvátal
    Blábol? Realita. To, co nabízí UniCredit Bank (UCB) v podobě dostupných kanálů přímého bankovnictví, zatím žádná banka nemá, Komerční bance chybí GSM Banking, eBance, České spořitelně a ČSOB zase java banking. Neřeším rozsah a kvalitu, ale možnosti. A v těch UCB vede.
  • 12. 12. 2007 20:45

    LK (neregistrovaný)
    Pardon, Java není kanál, Java je implementační jazyk. Kanál je např. GSM síť a tu mají snad všechny banky u nás. Jako klientovi je mi poměrně jedno, zda je použita STK aplikace nebo Java aplikace.

    To je asi jako kdybyste chtěl Unicreditu vyčítat, že v jeho inet-bankovnictví není Java menu, zatímco eBanka ho má. Není důležitý způsob implementace, důležitý je ten kanál.
  • 14. 12. 2007 23:35

    Tomáš Marný (neregistrovaný)
    Java banking??? Ale no tak, Java je programovací jazyk nezávislý na platformě, ne kanál přímého bankovnictví...
    A jít k UCB jenom proto, že budu moci využívat bankovnictví na platformě, kterou používám já a 7 paniců v ČR... A zaplatím za to nehorázný peňýz...
    To radši zatnu zuby a pro internetové bankovnictví použiju IE, hlavně když to bude zadarmo, ale OPRAVDU zadarmo (ne jako u jeBanky, kde je sice vedení účtu zadarmo, ale poplatky za pohyby dvojnásobné než u ostatních bank) :-).
  • 11. 12. 2007 10:40

    SocPredator (neregistrovaný)
    A jejich drahá nabídka tomu odpovídá. Pestrost kreditek to opravdu nezachrání :-)
  • 11. 12. 2007 22:01

    anonymní
    Já jsem si všiml, že u konta Komplet (dříve Forte) mají nyní v rámci balíčku 2 karty, dříve to byla jen jedna a další za polovic. Máme s manželkou každý svou, tak je to úspora. K tomu výběr z "domácích" bankomatů zadarmo a z "cizích" za 9 - za tyto peníze to nemají mnohé banky ani u vlastních bankomatů.
    Takže zatím je to pro nás lepší než minulosti.
  • 12. 12. 2007 14:16

    anonymní
    Dík na narážku. Ale nemám doma slepici, která když někde vidí nějaký svetýrek, tak ho hned musí mít, i když je "v akci" dražší než u jiných prodejců mimo akci.

    A k těm kartám: dříve byla debetní Visa Classic mimo balíček za 900 CZK a druhá za polovic, nyní jsou obě po 750 = tzn. obě za 1500. Vedení balíčku Komplet 12 x 169 = 2028. Po odečtení za 2 karty zbývá 528, tj. 44 korun na měsíc za vedení účtu se vším všudy. A v tom poplatku jsou obsaženy 4 druhy elektronického bankovnictví, příchozí i odchozí platby v jakémkoliv množství zdarma, trvaláky zdarma, 1 vklad zdarma na pobočce, ostatní zdarma přes bankomat, 1 převodní příkaz na papíru zdarma, neomezený počet výběrů z vlastních bankomatů a za 9 z ciczích, 10 SMS zdarma, kontokorent zdarma, sleva z poplatku hypotečního úvěru. Tu slevu z hypotéky užiji možná 1x za život, ostatní věci jsou ale dobré.
    Jedná se o účet pro fyzické osoby, nepodnikatele.
  • 12. 12. 2007 17:41

    Mex (neregistrovaný)
    Berte to trochu s humorem, vždyť jde jen o peníze a ne o život.

    Já jsem taky se svým účtem u své banky spokojený - měsíčně 125,- embosovaná karta s pojištěním, elektronická karta, celkem 4 výběry ve vlastních bankomatech zdarma ( a mají jich o hodně víc než UC), všechny došlé i odešlé transakce zadarmo (když jdou z trvaláku, nebo přes net), všechny zadání a změny trvaláků taky zadarmo, všechny vklady na účet na pobočce zadarmo, elektronické, telefonní i java bankovnictví v ceně a samozřejmě i jeden výpis měsíčně.

    Ale jak víme, tak banky se těžko někdy shodnou v nastavování svých "balíčků", aby šlo udělat jejich opravdu odpovídající srovnání. Podle mého je důležitější než poplatky spokojenost s obsluhou - někdo je spokojený v ŽB, někdo ve FIO, někdo v KB, někdo v ČS ..... a nutit někomu jinému svůj názor, že právě ten můj účet u té mé banky je nejlepší a ta jeho banka je shit a on je vůl, když tam zůstává, to je pitomost.
  • 13. 12. 2007 13:13

    anonymní
    Já to bral s nadsázkou, ale nedal jsem to dost najevo.
    Samozřejmě jsou lidé, co si pořídí kreditní kartu sobě i manželce, a pak se nestačí divit, jak zabředávájí do úroků. Přijde nemoc, nepřijde 13. plat nebo prémie a dluh na účtu se najednou nějak špatně vyrovnává ...


    Různé parametry různých účtů (ale i karet, stavebního spoření atd.) se dají porovnat na různých internetových finančních porovnávačích. Zadáte si kolik kterých transakcí do měsíce máte, a vyjede vám žebříček BÚ. Já si podle toho našel před lety právě ŽB.
    Trh se neustále vyvíjí, ovšem pro klienty víceméně k nevýhodám. Banky nevědí, jak už více hrabat, a tak vyvíjejí nové balíčky, které se tváří pro klienta jako výhodnější, opak je ale pravdou. V nedávné době např. ČS prezentovala nárust u nového balíčku. Vzhledem k tomu, že jejich nový osobní účet je dražší než byly staré balíčky, a sama spořitelna se chlubí tím, že nově si ho pořídilo přes 50000 lidí, tak to znamená, že kleinti si neumí spočítat, která bije, a sednou na vějičku lákadel, kterými jsou klientům vymývány mozky, ale nikde si neověřují i další, tj. negativa.


    Každá banka se soustřeďuje na nějaké skupiny obyvatel a tak je jasné, že pokud nebudu chtít, aby mi ve stísněných prostorách na záda ve frontě supěli příjemci sociálních dávek a slyšeli, kolik si vybírám nebo kolik mám zrovna na účtu, tak nepůjdu do ČS. Pokud budu chtít širokou nabídku poboček, které nemají mnohdy půl dne zavřeno nebo nezavírají ve dvě odpoledne, tak půjdu k poštovní spořitelně. Trochu mne udivuje, že Unicredit chtějí podchytit velkou část podnikatelů výhodnými úvěry a přetáhnout ji z jiných bank soustředících se právě na podnikatele. Oni se snázeji přetahují fyzické osoby, ale firmám působí přechod mnohdy problémy. Stačí jen ta změna kódu z 0400 na 2700 ...
    Banky jsou řízeny centrálně a tak např. neosobní papouškování "Co pro vás mohu udělat" jsem musel slýchávat u každé obsluhy na každé pobočce jedné banky. Tady bych si dovolil tvrdit, že tato banka je opravdu shit a vůl je ten, kdo tam zůstává, nechává se odírat a domnívá se, že u jiných bank je to ještě horší, aniž by to jinde zkusil ...
  • 13. 12. 2007 23:20

    anonymní
    Prosím, hlásím, že jsem v tom Mexem popisovaném účtu poznal konkrétní konto konkrétní banky hned dodávám, že jsem se už setkal s klientkou, která kvůli své dobré zkušenosti se konkrétní pobočkou ČS nechce od nich utéct a ušetřit měsíčně 170 Kč za účet s obdobnými parametry, jaké si nastavila na novém Osobním účtu ČS. Poplatky asi opravdu nejsou pro hodně lidí to nejdůležitější a myslet si, jako si to myslí pan Nacher, že jsou alfou a omegou rozhodování při výběru banky, to není zrovna realistický přístup.
    A k tomu papouškování - smávávali jsme se spořitelňákům,když je nutil Stack tohle říkat a ejhle, už to léta používáme taky a je nám za vzor dávána GE, kde mají nadrilováno přivítání a rozloučení do detailu. V tomhle ale problém není. Je důležité, jako to "co pro vás mohu udělat" dotyčný nebo dotyčná řekne a nakolik se s tím dokáže ztotožnit. Jsou i u nás a samozřejmě i všude jinde tací, kteří to jen oddrmolí, ale v podstatě to je " co mohu udělat pro to, abyste zase rychle vypadl" a pak tací ( a to je většina, jen bohužel víc si každý bude pamatovat špatné zkušenosti), kteří to myslí tak "co pro vás mohu udělat, abyste byl spokojen a chodil k nám i nadále rád". Souhlasím ale, že jeden blbec dokáže znechutit větší množství lidí než machr precizně obsloužit.
  • 14. 12. 2007 12:50

    ŽB (neregistrovaný)
    Pro jednu skupinu lidí jsou poplatky velmi důležité. Jinak by se jich tolik nebouřilo jak u různých spotřebitelských sdružení, tak na různých webových stránkách. Ale je dost typickou vlastností českého národa nadávat, a 20 nebo 40 let čekat na nějaký zvrat. A tak všichni na poplatky nadávají, ale jsou konzervativní a nemají odvahu či chuť přejít do jiného ústavu - budou tam přece noví, neznámí pracovníci, bude jiné internetové bankovnictví, a tak hudrají v práci u kolegů nebo ve 4. cenové po práci ... Ale když vidím třeba v ČS, jací tam chodí vidláci, které by asi do "normální" banky ani nevpustili (samozřejmě ne všichni) , nedovedu si ani představit, že by dokázali ovládat internetové bankovnictví. Když vidím na některých pobočkách ČS vybavených již mnoho let vyvolávacím systémem, že tam stojí obsluha a radí příchozím klientům, jaký že to mají zvolit typ operace ze 3 možných (hotovostní - bezhotovostní operace - a třetí si nepamatuji), tak nevím, co si mám o jejich úrovni myslit. Chápu, že 80ti letá babička přijivší si připsat úroky nebude chápat, která bije, ale když toto předvádějí lidé v produktivním věku a žádají, že chtějí něco, aby tam mohla chodit výplata nebo dávky ...
    S neosobním papouškováním také nemohu souhlasit, je to vůči klientovi víc než potupné. A třeba v ČS mne šokovovaly dřevěné figurky: úsměv - pozdrav - ....... - rozloučení. Cvičené opice se staly z prodavačů ČS - mají nařízeno, co a v jakém pořadí vám musí říci, a to ne vlastními slovy, ale předem našprtanými básničkami. Tomu říkám svoboda projevu.
    V Kauflandu se mne pokladník při předání účtenky automaticky zeptá, zda bylo vše v pořádku a aniž by čekal na odpověď, už markuje dalšího zákazníka. Nevím, jaký mají tyto papouškovské fráze smysl. Jen si o lidech, kteří toto zavádí a nařizují za účelem "zlepšení úrovně služeb", myslím, že mají hlavu, aby jim nepršelo do krku ... Kdyby tohle bylo za komunistů, V. Havel by se z toho mohl po.... a už by dělal převrat pro nedodržování základních lidských práv.

    Druhou skupinu tvoří lidé, kteří potřebují na veřejnosti dokazovat, že "já na to mám". A tak vedle drahého peněžního ústavu mají drahé platební karty, aniž by je potřebovali, na veřejnosti se předvádí drahým mobilem, aniž by jej uměli plně ovládat. Nakupovat chodí do předražené Delvity, která se prezentuje "kvalitnějším" sortimentem, i když nevím, jaký je rozdíl mezi PepsiColou za 17 v Kauflandu a PepsiColou za 30 v Delvitě.
    Problém je, že zrovna ČS nepatří mezi "značkové" ústavy, jakož třeba i Škodovka snažící se proniknout mezi "značkové" automobily a nikoliv jako levné auto. Její levnost sice již přešla do neodpovídající drahoty, ale tradice nepovedného auta z východu přetrvává.



    Sorry, zarytí příznivci ČS nebo škodovek, našlo by se ale mnoho dalších oblastí a firem, které raději "nebrat". Ale o nich zase možná někdy příště.

    To je ale dlouhý příspěvek ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).