Vlákno názorů k článku Účty bez poplatků přinášejí bankám klienty, ostatní se prudce propadají od svopex - mBank byvala kdysi nejlepsi, nicmene aktualne nejhorsi internetove...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 5. 2015 17:45

    svopex (neregistrovaný)

    mBank byvala kdysi nejlepsi, nicmene aktualne nejhorsi internetove bankovnictvi, ktere se navic stale snazi (asi schvalne) jeste zhorsit, me jiz dovedla k tomu, ze mBank nedoporucuji. Jinak je ok, vse tam chodi, neplatim nic, uroceni na eMaxu 1.6%, ale bankovnictvi - katastrofa. Meli daleko nejlepsi a ted maji daleko nejhorsi internetove bankovnictvi...

  • 8. 5. 2015 22:06

    miki (neregistrovaný)

    Jestli se IB líbí nebo ne je věc vkusu a názoru každého. A není to jedno? Kdo to nepoužívá několikrát denně X hodin, tak si zvykne. Důležitější je, aby fungovalo.
    Problém mBank je její chování. Už se jí nedá věřit. Přišla se sliby, které porušila. Neustále mění podmínky, poplatky,...
    A dovolávejte se něčeho v Polsku.
    Banka musí z něčeho žít, i nízkonákladová. Takže potřebuje lidi, co budou platit kartou a brát si úvěry. Tomu musí přizpůsobit strategii.
    A pak taky zabránit, aby někdo vybíral zdarma po stovce, když za to musí platit 45 Kč cizí bance (nebo 10 s debit kartou)

  • 9. 5. 2015 13:30

    - (neregistrovaný)

    "Jestli se IB líbí nebo ne je věc vkusu a názoru každého. A není to jedno? Kdo to nepoužívá několikrát denně X hodin, tak si zvykne."
    Naopak. Právě takový jediný si má šanci na neergonomické ovládání zvykmout.

    "A pak taky zabránit, aby někdo vybíral zdarma po stovce, když za to musí platit 45 Kč cizí bance (nebo 10 s debit kartou)"
    To lze velmi snadno. Stanovit pravidla pro výběr zdarma. Hned na začátku rozumně, a ne je měnit nahoru a dolů, jak to dělá mBanka. FIO to zvládlo napoprvé...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).