Podomní prodejce nepouštím do domu a neuzavírám smlouvy po telefonu tak, že mi někdo na překvápko zavolá z jednoho prostého důvodu: NEJSEM NA JEDNÁNÍ PŘIPRAVEN. Tečka.
Nejsem připraven, zatímco on je dokonale připraven na to, jak ze mě udělat vola. A kdo ze mě nechce udělat vola, ten mi dá čas na rozmyšlenou. Nejmíň měsíc. Jenže kdo mi chce dát měsíc času na rozmyšlenou, ten mne nepřepadává na blint v domě, že? Takže ... když zjistím, že jde o podomního dealeta, tak ... tůdle.
Výmluva, že nemám peníze (resp. nemám je u sebe) nepomůže. Prodejce Vám například může říci, že Vám poskytne bezúročnou půjčku a zrovna vytáhne kupní (či spotřebitelskou) smlouvu.
Lepší je říct zrovna, že zásadně takhle zvoleje smlouvy neuzavírám, nabídnout mu, aby Vám smlouvu nechal k prostudování a že se když tak ozvete. Pokud na toto nepřistoupí - tak sorry - vaše představy o obchodu se neprotly.
Výmluva, že nemám peníze (resp. nemám je u sebe) nepomůže. Prodejce Vám například může říci, že Vám poskytne bezúročnou půjčku a zrovna vytáhne kupní (či spotřebitelskou) smlouvu.
Lepší je říct zrovna, že zásadně takhle z voleje smlouvy neuzavírám, nabídnout mu, aby Vám smlouvu nechal k prostudování a že se když tak ozvete. Pokud na toto nepřistoupí - tak sorry - vaše představy o obchodu se neprotly.
To je fakt dobré! Padouch nebo hrdina, všichni jedna rodina, náš obchod potřebuje talenty všeho druhu! :-)))
Už dlouho jsem se tak nezasmál: Poradenská firma, kde záleží na tom kterém šéfovi, jestli jeho podřízení vám poradí, nebo vás oškubou, ale všichni se zaštiťují stejným firemním jménem! Jak to asi bude fungovat?
Pokud vím, tak poradenská firma je buď založena na důvěře svých klientů, že jí neboudou napáleni, a to i za cenu, že ta firma dodostane "rychlý prachy", nebo jí jde o rychlý prachy.
Firma, která dává svým vedoucím volnou ruku, jestli své klienty napálí, nebo s nimi budou jednat poctivě, asi PR založené na důvěře nebuduje, že?
Jak jsou asi ti vedoucí hodnoceni, co?
Nikde v příspěvku Marie-D jsem nenaščel nic, z čeho by se dalo vyvozovat, že
- tento obchodní trik Maria-D nezná, spíše naopak: To, že se zeptala, znamená, že zřejmě zná.
- si myslí, že OVB je jediná společnost, která tohle dělá. Hochštaplerských společností je spousta a není třeba pisatelku podezírat, že to neví.
Není to její blbost, ale tvoje nervozní agresivita, BassDriv3R.
DOBRÝ DEN ČESKÁ REPUBLIKO, SLOVENSKO, POLSKO A ITÁLIE!
Skvělé vymývání mozků mladých studentů, kteří mají problém sehnat práci. J.U.I.C.E., hodně entuziasmu a hurá do práce! Od výrobce z Polska koupí takový manažer "parfém" neznámého složení cca za 20-50 Kč + 5-10 Kč za lahvičku s krásnou krabičkou a prodej za 250 ks (sada 1000,- Kč po 4). Většina adres na obalech výrobků a stránkách polské Magnificory nejsou platné.
Dané polské manažery/šéfy poboček, které jsou otevřené po zemích viz výše, naleznete i zde:
https://www.facebook.com/ania.zawada
https://www.facebook.com/wadim.boss
https://www.facebook.com/david.sponer.5
https://www.facebook.com/johanka.zawada
https://www.facebook.com/veronika.hudcova.12
https://www.facebook.com/pawel.grasela
https://www.facebook.com/piotr.zawada.524
Jsou to taková jedna velká rodina. jestli uvidíte některý z těchto na pohovoru (Praha, Brno, Ostrava, České Budějovice apod.) utečte. Nebo zůstaňte a přispějte prodejem nekvalitních polských parfémů od NewCollection Group, nyní Magnificora, které způsobují na kůži vedlejší účinky jako např. svědění, pupínky a další příznaky dušnost apod. Více info i na:
http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/domaci/foto-tenhle-parfem-nekupujte-je-nebezpecny.html
S pozdravem/with kind regards Vaše Reaction