Nemyslím si, že by upozornění na možné problémy při poskytování zdravotnických služeb v cizině bylo strašením. Já mám při cestě do ciziny cestovní pojištění vždy a vůbec se necítím nějak oblbnut, podveden, ošizen. A když jedu na Slovensko lést po horách, tak se připojišťuji i na zásah horské služby, který se tam platí. Jinak cestovní pojištění není povinné a ať se každý rozhodne. A jakékoli upozornění na jakékoli riziko (povodeň, požár) by se mohlo nazvat strašením.
A co se týká regulace z Bruselu, jsem spíše pro méně regulace než více a týká se to i zdravotnictví. V tom je, alespoň pro mě, kouzlo cestování: poznávat rozdíly a to i při placení (a na některá úskalí se musím připravit už doma). Samozřejmě, že nejezdím do ciziny nemocný nebo si tam nezpůsobuji schválně zranění.
Zase reklama na dTest? Vždyť toho už je plný internet.
Jen lidi nezapomeňte, že dTest za vás nakonec ruku do ohně nestrčí a pokud projedete soud, kdy dTest tvrdil, že máte na něco právo, pak se musíte spokojit s vyjádřením, že je to jen jejich právní výklad a konečný verdikt má soud - což samozřejmě platí vždy a všude. Bez rozhodnutí soudu nikdo na nic právo nemá!
Většina "skrytých" poplatků spočívá v tom, že se odběratel rozmyslí a již uzavřenou smlouvu chce rychle ukončit (většinou senior po domluvě dětí). Pak platí smluvní pokutu "skrytou" v obchodních podmínkách. Ani smlouva na dobu určitou není neukončitelná (po jejím uplynutí) ovšem smlouvy obsahují revolving a je třeba dát ve správnou dobu písemnou výpověď. Odchod při zdražení je u smluv na dobu určitou možný, ovšem je třeba si nejdříve přečíst obchodní podmínky co to přinese. Prostě změna dodavatele není pro hlupáky.
Našel jsem stránku, kde je vysvětleno, jak se dá postupovat v různých časových intervalech od nechtěného podpisu podomnímu obchodníkovi, koukněte na www.prodejcielektriny.cz. T