Vlákno názorů k článku Test finančních poradců: Finanční poradce musí mít své charizma od Prisator - Dobrý den přátelé, nebudu se vyjadřovat k diskuzi, protože...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 7. 2011 11:21

    Prisator (neregistrovaný)

    Dobrý den přátelé,
    nebudu se vyjadřovat k diskuzi, protože tam už bojujete víc než dost, každopádně se musím asi vyjádřit k testu. Nelze, prostě nelze plošně hodnotit všechny společnosti dohromady, maximálně nějaké jejich pobočky nebo konkrétní poradce, což nikdo neudělá. Všichni moc dobře víme, že tahle práce závisí jenom na lidech, nikoliv na systému dané společnosti, je to pouze na lidech a je nutné k tomu přihlížet, takže já se k těmto "testům" stavím velice skepticky a to nemluvím o tom, že některé společnosti ve všech posledních "testech" vyhráli a některé ve všech prohráli, což nebude náhoda a argumentovat tím, že jsou prostě špatné, to snad né.

    Když to shrnu: ti co to dělají, ví, že tenhle test nemohl být nikdy objektivní

  • 9. 7. 2011 17:27

    Patrik Chrz

    Vyjádření společností (a teď je jedno, jestli se jedná o finančně poradenské nebo nějaké jiné) k podobným testům a hodnocením je v podstatě vždy jako přes kopírák.
    Když dopadne dobře, tak se vyprsí, jaká je dobrá a jak má dobré, kvalitně vyškolené a kvalitně vedené a kontrolované pracovníky. Když dopadne špatně, tak to svádí na chybu jednotlivce případně ještě lépe na externího partnera.
    Společnost si má svoje lidi ohlídat, zajistit jim řádné školení a než je pustí do terénu tak si vyzkoušet jejich teoretické znalosti i praktické dovednosti prezentace.
    Jenže na to se dnes nehraje. Hlavně u finančně poradenských společností je praxe taková, že se nabere každý, kdo má zájem a vyšle se do terénu. Když "uloví" (většinou v rámci své rodiny, přátel a známých), dobře, peníze nesmrdí. Když neuloví, žádná škoda, jede na provizi, firmu nic nestál, nabere se další. Byl bych pro určitou zodpovědnost firmy za ty, kterým propůjčí své jméno, byť jde jen o logo na vizitce.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).