Jejich infolinka je na dvě věci a ani jedna nevoní. Infolinka 800.... je jenom pro lákání oveček, problémy stávajícího klienta je nezajímají. Jinak než telefonem je kontaktovat NELZE, nevím, kde to autor našel, dost by mě to zajímalo. (V jejich internetovém bankovnictví je možnost zadat vzkaz, ale nikdy mi nikdo na nic neodpověděl - když jsem to chtěl nahlásit na infolince, předávali si mě 4!!! operátoři a ani jeden nebyl schopen nebo ochoten si prostě zapsat bug report.)
Celkově na školní stupnici 1-5 hodnotím komunikaci Citibank na šestku - neumí, nechtějí, nemají zájem. Nic horšího jsem ještě nezažil, a to už jsem bojoval i s infolinkou ČEZu!
Jo a mimochodem standardní infolinka Citibank je normální pražské číslo, žádná barevná linka. -- Leda by se lišily podmínky pro majitele účtů a "jenom" kreditních karet, což je můj případ.
To si zabookmarkuju... moc by mě zajímalo, jak jste se tam dostal (přes které stránky). Já jsem hledal a nenašel. Zřejmě je to dobře schované před náhodným klientem. Ovšem jestli budou odpovídat stejně jako je jejich komunikační standard, stejně je ten formulář k ničemu.
Odkaz je na stránkách Citibank, zhruba uprostřed obrazovky nad kurzovním lístkem je odkaz spojte se s námi, po jehož rozbalení je několik nabídek spojení - online je formulář. Jaká je doba opovědi nemohou posoudit, formulář jsem dosud nepoužíval, na dotaz, který jsem zanechal na infolince minulý rok jsem odpověď dosud neobdržel.