Tak mám pocit, že slečna redaktorka kromě běhu má ráda i objednané obhajoby...možná by měla změnit rank působnosti...třeba advokacie..?
Moc mě pobavila větička : S nějakým menším navýšením snad i počítáte. Ano, všichni co uzavírají smlouvy, jistě počítají s nějakým menším navýšením počítají...A k tomu i za elektriku, plyn, nájem, jízdné, parkovné a rohlíky navíc...přece jsem uzavřel smlouvu...ne? Myslím, že slačna by byla první, kdo by vyletěl jak čertík z krabičky, kdyby jí takhle někdo sem-tam zlehka něco navýšil...
Mimochodem, leasingová společnost také měla uzavřenou smlouvu...ne? Takže takové jednání, které vyustí v nevýhodu a to zcela zjevnou, že ji zaplatí koncový uživatel je nepřijatelná..toto si měla společnost ohlídat..nehledě na to, že už výše pojistného je nadefinovaná a nejvyšší možná, neboť nejsou přiznané bonusy..takže další podpásovka..tedy o jaké ztrátovosti zde mluvíme, když už tak většina platí pojistku v době uzavření o 2-3 tis. vyšší? A nyní o další 2tis..
Jo, tady si fakt asi může dělat každý co chce...
Kdysi jsem kupovala na splátky pračku. Po uzavření smlouvy se firma pokusila několikrát zvednout cenu a posléze vyrukovali s tím, že firmu koupila jiná firma a mám platit někomu jinému. Odpověděla jsem, že mne to srdečně nezajímá a že doplatím tomu, u koho jsem koupila. podobný způsob ojebávání zákazníků mi byl z hloubi duše protivný.
Kamaráda tatínek koupil na OL Feldu. Před doplacením zemřel a leasingovka naúčtovala takové poplatky, že celkové hodnota vozu byla navýšena o 3/4 kupní ceny (naúčtovali si i poplatek za změnu vlastníka). Od té doby podobnou koupi nikdy více.