ještě jen takovy názor na leasingovky, specielne na SkoFin, dnes VW, před lety si prosadily u výrobce 30 000 km na motorovy olej, který se ukazuje jako hloupost.Nyni mají výjimku u Superba ve 4X4 vymenu oleje v Haldexu na 3 roky bez poctu najetych kilometru, ale pokud koupite auto sami, musite po 60 000 km. Ale hlavne si nebudu kupovat auto od firmy,ktera vedomne poškozovala emise a znecistovala planetu,tudiz dela něco ,co neumi a radeji podváděla jednodussi a levnejsi cestou, aby udržela krok s konkurenci. Simply clever
Ale hlavne si nebudu kupovat auto od firmy,ktera vedomne poškozovala emise a znecistovala planetu,tudiz dela něco ,co neumi a radeji podváděla jednodussi a levnejsi cestou, aby udržela krok s konkurenci.
Tak to jsem zvědavý, kde si to auto koupíte. Podváděli všichni, jen na VW to prasklo jako první.
Podváděli ne proto, že to jsou špatní výrobci, ale proto, že to prostě vyrobit nejde. Současné normy na produkci emisí odporují fyzikálním záklonům. A i když si mnoho lidí myslí, že fyzikální zákony lze přehlasovat, realita je jiná.
Da se to taky ale chápat tak že je známa metodika testování a tak auto upravíte aby známou metodikou prošlo, aneb vy když budete psát test z otázek XYZ a víte to tak si ty otázky XYZ nepřečtete ? Takže v tom podvod nevidím, naopak je to důsledek nesmyslně uškrcených norem a také nesmyslně nastaveného testu (který jde snadno detekovat a od reality má velmi daleko, tudíž emisně jej splnit není zas tak složité jako pak splnit emise v realném provozu)
Přitom motivace pro spotřebitele je jasné - chce li ušetřit , pořídí si úsporné spotřebiče sám. (tu pohádku o tom že 100W rychlovarka je úsporná jim ale nežeru, stejně jako s vysavači. Ano někteří výrobci zvládli snížit příkon a současně zachovat sací parametry - ale to stačilo zase udělat jednoduše deklarováním parametrů.. spotřebitel si může vybrat i 3kw vysavac a je to jen a jen na nem jake hodnoty podtlaku a průtoku porovná, ve výsledku může mít podobné parametry i 1kw vysavac ale direktivne to zakazovat je koko..tina)