No, nechci se nikoho dotknout, ale po podobné zkušenosti před mnoha lety jsem se zařekl, že nepotrebuji auto na leasing. Raději si koupím ojeté za hotové a mám klid. Navíc nemusím nikoho svými splátkami živit ani trnout, kdy mi je nenazrana leasingovka zvýší. Nemusím si honit ego fungl novým autem, protože jo beru jako spotřební zboží, které mne dopravu z bodu A do bodu B a nic víc. A spolehlivost? I ojeté auto je v v dnešní době v podstatě stejne spolehlive jako to nové. Jen se pak usmivam, když slyším, jak známí naříkají, kolik preplaci apod.
Koupit ojeté auto po tříletém operativním leasingu
je absolutní zvěrstvo.O auta se vyjma povinných výměn oleje
nikdo nestará ,před zpomalovacím prahem se moc nebrzdí
dírám se nevyhýbá,motor se po ráno nastartování okamžitě vytáčí na doraz
má to najeto 75000 km a mnohdy to za tuto dobu neopustilo Prahu je to šrot ,ale podle prodejce jenž to
vyleští a stáhne km je to po penzistovy co s tím jezdil v létě na chatu
Tak třeba já mám auto, které jezdilo 2009-12 na operativném lesingu, pak ho měl 3 roky další majitel a teď ho mám já. Jediná závada za dva roky byla vytahaná ruční brzda, seřízení za 150 Kč. Jinak jen bežný servis. Na poslední STK se technik o autě vyjádřil : "bez jediné chybičky".
Operativní leasing je vlastně pronájem. Do toho bych taky nešel za současných podmínek. Ale rozhodně nezavrhuji nákup nového auta přes leasingovku. Protože do práce dojet musím ať chci nebo nechci, a bydlení v lokalitě kde lišky dávají dobrou noc si auto vyžaduje, koupil jsem si novou Kiu. Nejsem automechanik a nedokážu si představit, co bych dělal s porouchanou ojetinou na zasněžené cestě uprostřed lesů. Ale z ceny vozu nepřeplatím ani korunu. Platím 5 ročních splátek s nulovým navýšením a jsem maximálně spokojen. A je na každém, rozhodne-li se živit leasingovku svými přeplatky.
"Nejsem automechanik a nedokážu si představit, co bych dělal s porouchanou ojetinou na zasněžené cestě uprostřed lesů."
Nechápu, co to má společného s (operativním/jiným) leasingem. Asistenční službu si přeci mohu zaplatit i u soukromého vozu. A naopak, (operativní/jiný) leasing asistenční službu mít v ceně vždy nemusí.
Co jsem četl podmínky, tak téměř pokaždé pro zákazníka neplatí "nestarám se a jezdím". Ne, musí se starat, ve svém čase chodit na pravidelné prohlídky dle servisního manuálu, případně opravy. Žádné že zavolám, někdo přijede s náhradním vozem a vše zařídí. Nic takového.
Přesně tak jsme to měli také. Ani koruna navíc . Ono záleží jak kdo umí vyjednávat. Např. jsme se zmínili,že se nám líbí auto od jiného výrobce a hned byla sleva 5 %, za ekologicky zlikvidované auto odečet 10 000,- Kč z ceny. Celkem jsme ušetřili z původní ceny 80 000,-Kč. To bylo cca 30 %.