Vlákno názorů k článku Šťastný konec? od All-in-one - Souhlasím, že každé zvýšení poplatků je nepříjemné. Z...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 7. 2002 22:11

    All-in-one (neregistrovaný)

    Souhlasím, že každé zvýšení poplatků je nepříjemné. Z druhé strany je dobré si porovnat poplatky za stejné služby u jiných bank. Dá se použít jak měšec, tak finance. Ebanka tak vychází mezi jedněmi z nejlevnějších. Sledoval jsem podobné diskuse a líbil se mi názor, se kterým se ztotožňuji - za kvalitu rád zaplatím. Navíc nikdo nikomu tuto banku nenutí. A propojení s Českou pojišťovnou? Nevidím nic zlého, naopak. Na našem trhu je spousta finančních institucí, které se oháňejí zvučnými jmény zahraničních mateřských společností, ale pozřete-li do obchodního rejstříku, zjistíte, že se jedná o trpasličí dceřiné společnosti. Navíc profituje-li z obchodu tuzemská společnost, je velmi pravděpodobné, že své prostředky (zisk) bude investovat ve prospěch svých tuzemských klientů - u cizích si tím nejsem vůbec jistý. Myslím, že jsme všichni dostali docela solidní lekci od "západního" kapitálu, který nám přišel pomoct. Obávám se, že zde šlo jen a pouze o trh - o nic jiného. A ještě jeden postřeh. Pokud se podíváte směrem k našim vyspělejším sousedům, tak zjistíte, že podporují především vlastní podniky a těch společných tam zas tolik nenajdete - už vůbec ne v rozhodujících odvětvích. Ono totiž je-li společnost tuzemská a zdravá, reinvestuje svůj zisk zde a z toho profituje nejen společnost, ale my všichni. Budete-li hodnotit eBanku objektivně, budete muset uznat, že co se týče kvality, technických možností a klientského servisu nemá konkurenci. Kde já vidím slabost, to je počet bankomatů. Možná ještě jeden postřeh k tomu propojejí s ČP - většina přepážek ČP slouží současně jako pokladny eBanky.

  • 15. 7. 2002 10:16

    Lubor Kolar (neregistrovaný)

    No tak to je otazka. Ja se pripojuji k Petrovi - zpusob jednani eBanky je daleko za hranici unosneho jednani slusne firmy. Jedna se napr. o to, jak stalym zakaznikum zrusili vyhody, vsem zakaznikum provedli zdrazeni, na infolince zatloukali, ze se zdrazovat nebude, jak menili ceniky v pulce dubna zpetne od zacatku dubna, jak se (v mem konkretnim pripade) na mne pi Petroncova vykaslala, kdyz slibila odpoved na me dotazy, po nekolika mesicich se ani neobtezuje napsat "se** na vas", zkratka asi budu cekat jeste dalsi pulrok, jestli se treba neuraci odpovedet. Je to i o tom, ze kdyz si clovek jde pro platebni kartu a jen tak mezi reci se bankeri zmini, ze v posledni dobe dava infolinka zkreslene nebo dokonce lzive udaje a ze to driv nebyvalo, tak se dozvi "muzete jit k jine bance, na nasem trhu je jich hodne" (mam pocit, ze je to citace toho bankere), tak takhle si opravdu nepredstavuju pristup seriozni firmy.
    Banka byvala skvela, kdyz byla Expandia. Pak to koupila pojistovna a od te doby to jde od desiti k peti - zdrazovani, mizerna infolinka, tajeni informaci, zneprehlednovani ceniku, arogantni (minimalne arogantnejsi nez drive) personal. To jsou opravdu moresy Ceske pojistovny a proto se nedivim Petrovi, ze upadek eBanky dava dohromady s CP.
    Souhlasim vsak z prechozimi pisateli, ze Sporitelna je jeste horsi. Nazyvat tento ustav "bankou" snad nemuze ani ten nejvetsi optimista. Petr to napsal (IMHO zbytecne) tvrde, ale v jadru ma pravdu - pokud se ke mne zacne bankovni ustav chovat jako k debilovi nebo doternemu hmyzu, prvni co udelam, ze se poohlednu, zda mne nekdo neuspokoji lepe (coz jsem treba ja udelal nejprve u Sporky, pote u eBanky). Nechapu lidi, co tam zustanou a stezuji si. Vyjimkou mohou byt pouze firemni ucty, v urcitych pripadech muze prijit zmena firemniho uctu draho, ale to jsou opravdu vyjimku (mnoho predtistenych hlavickovych papiru, faktur apod.)

  • 15. 7. 2002 14:41

    Petr (neregistrovaný)

    Ano, právě když si srovnám poplatky (při požadované vysoké úrovni služeb), tak to pro Ebanku nevychází nejlíp, tam bych zaplatil několikanásobně víc (normální soukromý běžný účet, elektronická zahr. karta, homebanking, cca 20 příkazů a inkasních plateb, pár výběrů z bankomatu, platby kartou).

  • 15. 7. 2002 22:49

    stepan (neregistrovaný)

    jak platite, takove dostanete sluzby... ale mate pravdu, nejlepsi by byla banka s vynikajicimi sluzbami zadarmo... tak to ale nechodi a pokud pocitate kazdou korunu, pak pro Vas asi opravdu eBanka neni... ja jsem ochoten za kvalitni sluzby platit...
    ...spokojeny klient eBanky

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).