Většinou služba poběží jen přes mobilní bankovnictví. Podle bank je toto řešení nejlogičtější, protože číslo příjemce budete zadávat ze svého telefonního seznamu v mobilu.
Ne, vůbec nic logického na tom není, natož aby to bylo "nejlogičtější". Je to prostě jen další způsob, jak se banky rozhodly trestat zákazníky, kteří drze odmítají používat jejich smartphone aplikace.
Ano, přesně tohle mě napadlo taky :) já proti MB nic nemám a vidím logiku i v tom, co říkají banky, ale ruku na srdce, i v IB by se dal založit kontakt list velice snadno...třeba u ČS jde zadávat příjemce podle jména na základě minulých plateb, tak vsadím pravou ruku, že podobně ukládají "kontakty" i jiné banky...Chce to jen chtít, tohle už by bylo to nejmenší...ale ono se nechce...
Jen pro zajímavost, třeba KB původně uváděla, že služba poběží v IB i MB (ověřovala jsem to znovu nedávno) a teď najednou v dnešní TZ už informace, že poběží jen přes MB...
Zdravím, Hájková