Opravdu má sazebník KB na jednu stranu A4? Já jich tam vidím 56, a to je jen jeho část pro občany!
Dobrý den,
pro naše klienty jsme opravdu připravili i základní jednostránkový sazebník. Najít jej můžete zde: http://bit.ly/Občané_KBSazebník. Další sazebníky pak můžete nalézt zde: http://www.sazebnik-kb.cz/. Přejeme pěkný den, Komerční banka
Tak výcuc sazeb na 1 A4 zvládne každá banka, ale přesto pro tyto 2 účty poskytujete služby, které jsou zpoplatněné, ale v sazebníku nejsou.
Máte to tam i napsané, že to jsou pouze nejběžnější poplatky, což nebrání mít mezi poplatky stále spoustu těžko dohledatelných sazeb.
To je však ale zejména chyba Arsena, který to tak publikuje ve svém článku.
Dobrý den,
ano, skutečně se jedná o nejběžnější poplatky. Avšak pokud má klient potíže s dohledáním sazby, jsme k dispozici také na Facebooku https://www.facebook.com/komercni.banka?fref=ts, případně na infolince 800 521 521. Pokud Vám tedy můžeme s čímkoliv pomoci, neváhejte se na nás obrátit.
Přejeme pěkný den,
Komerční banka
Já mám účty u hodně bank:
1) JT banka pro mé dlouhodobé úspory (termínované vklady)
2) Sberbank pro " rychlé úspory" - Fér spoření
3) Equa banka- další účet pro likvidní úspory, spořící účet HIT + tento účet mám na výběry ze všech ATM v ČR zdarma, zahraniční platby+ výběry ze zahraničí za 9 korun
4) Airbank mám jenom kvůli tomu, že mají vkladomaty, jelikož vkládám často hotovost
5) Zuno mám ještě z doby, kdy se díky dennímu úročení neplatila 15 % srážková daň (nebudu to rušit)
6) Mbank má první banka, donedávna jsem tam měl své rychlé úspory na mspoření
7) Komerční banka- Konto Start je zdarma- mám ho jen kvůli náhlednutí k stavebnímu spoření u Modré pyramidy
Z každého účtu čerpám určité výhody a nic neplatím, ba naopak platí mě. Nikdy bych neplatil nikomu za to, že jim svěřuji své peníze, které mohou zhodnocovat
Končila mi fixace u Hypoteční banky. Nový úrok o 20% horší než konkurence nebo novým klientům a navíc dál trvají na měsíčních poplatcích (které po nových klientech také už nechtějí).
Takže pod 10-ti letech bezproblémového splácení pápá.
Nechápu tuhle logiku, kdy zvýhodňuji neznámého klienta před prověřeným.
Ale jsme v ČR, kdy většina si to asi nechá líbit, tak se jim to vyplácí.
Docela (mne) zklamala Česká spořitelna. Já osobně si nemohu stěžovat, mam u ní účet zdarma (resp. se 100% slevou a bez jakýchkoliv podmínek), vše funguje perfektně, skvělá webová obsluha i mobilní aplikace, super bezkontaktní nálepka... A teď volali známé, že je dlouhodobý klient a může mít vedení účtu zadarmo... Prý milý telefonát, žádné podmínky nezmíněny, radostné vyhlídky... (Ano možná se měla zeptat naférovku, ale tak nějak očekávala, že i ČS bude férová.) Když mi to řekla, říkal jsem si, no konečně je to napadlo, aniž by si o to člověk musel sám říkat (či hrozit odchodem) a milostivě doufat, že mu to dají... Ale ono ejhle. Zajistila si hlídání dítěte, zaplatila za MHD, dorazila na pobočku a co na ní paní vytáhla? No ano... Že může mít vedení účtu zadarmo, když si u nich "zaplatí" další produkt (konkrétně vnucovala nějaký přiblblý investiční fond). Jinak účet zdarma bez tohoto prý není možný, a ještě něco žvatlala o malém poplatku 29,- (to už ani neví za co, to už pořádně v té naštvanosti neposlouchala). Takže velké zklamání, ale k jednomu to bylo dobré... Dosud nějak ten poplatek tolerovala, neměla čas ani náladu kvůli relativně pár korunám řešit všechny související záležitosti se změnou účtu, když s bankou jinak byla spokojena. Toto jí ale naštvalo tak, že konečně banku změní.
Já jsem České spořitelně naletěl úplně stejně. Mám u nich účet cca 10 let a došel jsem na pobočku v Brně s tím, že jej chci úplně zrušit a pryč od ČS. Paní byla nějaká nervózní, lehce zmatená a kam že prý chci jít a proč. Slovo dalo slovo, prý mi to stejně jako FIO Banka, kam chci utéct, nabídnou zdarma. Nechal jsem na sebe mobil a čekal, až se ozvou. Ozvali se druhý den, prý zdarma nechť se dostavím. Moje rozčarování nebralo konce...ano, zdarma, pokud mi na účet bude chodit pravidelně každý měsíc min. 7.000 Kč a současně budu mít u ČS nějaký další produkt...co např. malé spoření do podílových fondů, jen prý nezanedbatelné tři stovky měsíčně. Zrudl jsem a zeptal jsem se paní na pobočce, jestli to co řekla myslí vážně ? FIO mi nabízí to samé bez jakékoliv povinnosti měsíčního pohybu na účtu a bez vydírání skrze povinnost dalšího produktu. Zcela rozčarován jsem na místě zrušil po deseti letech oba dva účty, soukromý i podnikatelský a i kdyby mi teď kdokoliv z ČS zavolal, že to bude opravdu zdarma a bez vydírání sjednat nějaký jejich produkt, tak ČS už opravdu ne. Tímto mě zklamali, nyní si odchod od ČS vyřizuje i manželka a moji rodiče (celý život u ČS). Nastal čas přestat brblat a nadávat a začít jednat nohama, tedy odejít tam, kde si klienta váží a nedělají z něj pitomce. V mém okolí jen letos uteklo k FIO, AIR Bank a ZUNO hodně přátel.
Já Vám věřím, že máte u ČS účet zdarma, mě spíše namíchlo ono neseriózní jednání. To mi nemohla paní po telefonu rovnou říct, že je zdarma, ale při splnění jistých podmínek ? Za co nás, dlouholeté klienty, tato banka má ? Za úplné pitomce ? Dále se ptám, proč mi tedy nebyla nabídnuta tatáž varianta, kterou máte Vy ? Nemá smysl se rozčilovat, tímto svých chováním u mě přetekl onen příslovečný pohár trpělivosti, celá moje rodina včetně prarodičů odcházíme od ČS pryč k FIO Bance. Za co proboha chce ČS poplatky ? Za to, že jim na mém účtě leží disponibilních cca 100.000 Kč, se kterými pochopitelně ČS pracuje, tedy na nich vydělává ? Ba ne, odpouštím, ale nezapomínám. Až bude jednoho dne mít ČS tytéž podmínky co FIO, tak snad v pomatení mysli popřemýšlím nad případným návratem. Jen díky této mé zkušenosti a pochlubením se třem přátelům - kolegům v zaměstnání - tito taktéž odešli od ČS (opět k FIO).
Přišel jsem tam a postavil jí před hotovou věc, že to takto chci. Paní na přepážce byla taková trochu zaskočená a řekla, že o tom nemůže rozhodnout, jestli bych mohl přijít zítra, že o tom rozhoduje manager pobočky, který tam v tu chvíli nebyl. Schválil to, i když mi pak řikala, že to není standardní a běžně to nedělají (nevím čím jsem zapůsobil, zase nějak významně peněz tam neprotéká, mám účty u více bank...). Každopádně proto jsem u ČS zůstal jinak už bych byl dávno pryč.
Ono je to asi pobočka od pobočky. Každá má svoje klienty a zdá se mi, že některé pobočky raději nabídnou úlevy, než aby se dostaly pod stav. Já na své pobočce nic nevymohl a to přes nemalé obraty. Dnes bych asi měl "blue" či jak se to jmenuje, ale to zavedli měsíc po mém odchodu (taktéž k FIO :-)). Nemusím nic hlídat, nemusím řešit změny karet za jinou asociaci, pro disponenty, převody v EU atd. Stejně tak neustálé výluky S24.
Nejlepší reklama pro malé banky je spokojený klient, protože ten to řekne dál.
To záleží na tom, jestli a kolik máte inkas k účtu, Takže já třeba to musím oznámit školám mých dětí (inkaso platby za obědy), dodavatelům energií, telekomunikačním operátorům, ...
A už se mi stalo, že ač jsem při změně banky nahlásil nový účet řádně a včas všem, jeden z nich si to špatně zúřadoval a pak mě honil jako neplatiče.
Prostě ač to není žádný velký problém, tak až tak na růžovo nalakované, jak to vidíte v televitzních reklamách, to skutečně není. Nějaká práce, čas a běhání je s tím vždy. A kdo to neudělá pozorně a pečlivě, může skončit v rukou exekutora.
autor je bud klikar, nebo lze.
ty vase finty vam rozhrne prvni kontrola, castecne muzete ukocirovat tu prvni, ovsem ty dalsi vam rozfouka financak nebo coika jako domecek z karet. vymlouvat se na ztraty rozsahu jaky popisujete, nebo ze "provarite" z kila jeden rizek atd. jsou blaboly. navic pochybuji ze jste k restauraci cuchnul zevnitr a nemate to jen z babskych povidacek, pak by vam bylo jasny, ze je fuk jak se maso smrskne na panvi, protoze gramaz se udava pred upravou ne po ni.
co se tyce zamestnavani nacerno, navic cloveka na podpore tak to byste byl slusnej strelec. v restauraci kde vam prodjou stovky lidi mate 100% jistotu, ze tam dotycny nezamestnany na nekoho narazi a pruser (za velky penize) je na svete, natoz aby tam byla pulka personalu takto nacerno.
no a finta s tvrdym chlastem je dalsi granat ve vllastni kapse, az vam prosmejdi celnici sklady tak se budete divitt.
vezmu prumerne kontroly u rodicu v hotelu s restauraci
7-8x coika (statni)
5-6x hygiena/szpi
3-4x cizinecka nebo jak se dneska jmenuje
2-3x celnici
1-2x zivnostak
1x financak
1x socialka (pravidelne)
1x zdravotka (pravidelne)
a toto pravidelne kazdy rok + dalsi opruzove z csu, osa, integram ....
pokud byste ustal tyto vase finty tak pred vami smeknu, natoz tvrdit, jak je toto vlastne bezne :))) mozna nekde na vesnici kam kontrola nezabloudi 10 let.