Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Staré banky zahájily protiútok, získávají nové klienty od Paleček - Docela (mne) zklamala Česká spořitelna. Já osobně si...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 6. 2015 14:02

    Paleček (neregistrovaný)

    Docela (mne) zklamala Česká spořitelna. Já osobně si nemohu stěžovat, mam u ní účet zdarma (resp. se 100% slevou a bez jakýchkoliv podmínek), vše funguje perfektně, skvělá webová obsluha i mobilní aplikace, super bezkontaktní nálepka... A teď volali známé, že je dlouhodobý klient a může mít vedení účtu zadarmo... Prý milý telefonát, žádné podmínky nezmíněny, radostné vyhlídky... (Ano možná se měla zeptat naférovku, ale tak nějak očekávala, že i ČS bude férová.) Když mi to řekla, říkal jsem si, no konečně je to napadlo, aniž by si o to člověk musel sám říkat (či hrozit odchodem) a milostivě doufat, že mu to dají... Ale ono ejhle. Zajistila si hlídání dítěte, zaplatila za MHD, dorazila na pobočku a co na ní paní vytáhla? No ano... Že může mít vedení účtu zadarmo, když si u nich "zaplatí" další produkt (konkrétně vnucovala nějaký přiblblý investiční fond). Jinak účet zdarma bez tohoto prý není možný, a ještě něco žvatlala o malém poplatku 29,- (to už ani neví za co, to už pořádně v té naštvanosti neposlouchala). Takže velké zklamání, ale k jednomu to bylo dobré... Dosud nějak ten poplatek tolerovala, neměla čas ani náladu kvůli relativně pár korunám řešit všechny související záležitosti se změnou účtu, když s bankou jinak byla spokojena. Toto jí ale naštvalo tak, že konečně banku změní.

  • 11. 6. 2015 18:00

    Jantar (neregistrovaný)

    Já jsem České spořitelně naletěl úplně stejně. Mám u nich účet cca 10 let a došel jsem na pobočku v Brně s tím, že jej chci úplně zrušit a pryč od ČS. Paní byla nějaká nervózní, lehce zmatená a kam že prý chci jít a proč. Slovo dalo slovo, prý mi to stejně jako FIO Banka, kam chci utéct, nabídnou zdarma. Nechal jsem na sebe mobil a čekal, až se ozvou. Ozvali se druhý den, prý zdarma nechť se dostavím. Moje rozčarování nebralo konce...ano, zdarma, pokud mi na účet bude chodit pravidelně každý měsíc min. 7.000 Kč a současně budu mít u ČS nějaký další produkt...co např. malé spoření do podílových fondů, jen prý nezanedbatelné tři stovky měsíčně. Zrudl jsem a zeptal jsem se paní na pobočce, jestli to co řekla myslí vážně ? FIO mi nabízí to samé bez jakékoliv povinnosti měsíčního pohybu na účtu a bez vydírání skrze povinnost dalšího produktu. Zcela rozčarován jsem na místě zrušil po deseti letech oba dva účty, soukromý i podnikatelský a i kdyby mi teď kdokoliv z ČS zavolal, že to bude opravdu zdarma a bez vydírání sjednat nějaký jejich produkt, tak ČS už opravdu ne. Tímto mě zklamali, nyní si odchod od ČS vyřizuje i manželka a moji rodiče (celý život u ČS). Nastal čas přestat brblat a nadávat a začít jednat nohama, tedy odejít tam, kde si klienta váží a nedělají z něj pitomce. V mém okolí jen letos uteklo k FIO, AIR Bank a ZUNO hodně přátel.

  • 11. 6. 2015 20:02

    miki (neregistrovaný)

    Tak jedna věc je účet zdarma u ČS, což ušetříte 69,- Kč? Ale druhá jsou transakční poplatky za každý pohyb na účtu. Ty už asi zdarma nebudou.

  • 11. 6. 2015 20:25

    Paleček (neregistrovaný)

    Účet za 0,- (když mám max. dva výběry z bakomatu v měsíci, což mám bohatě, téměř nevybírám)... V transakcích je to pak rozpočítáno jako poplatek 69,- za vedení oú ČS II, poplatek 29,- doplňkové služby (tj. odchozí platby), bonus 98,- "odměna za věrnost"...

  • 11. 6. 2015 20:38

    Jantar (neregistrovaný)

    Já Vám věřím, že máte u ČS účet zdarma, mě spíše namíchlo ono neseriózní jednání. To mi nemohla paní po telefonu rovnou říct, že je zdarma, ale při splnění jistých podmínek ? Za co nás, dlouholeté klienty, tato banka má ? Za úplné pitomce ? Dále se ptám, proč mi tedy nebyla nabídnuta tatáž varianta, kterou máte Vy ? Nemá smysl se rozčilovat, tímto svých chováním u mě přetekl onen příslovečný pohár trpělivosti, celá moje rodina včetně prarodičů odcházíme od ČS pryč k FIO Bance. Za co proboha chce ČS poplatky ? Za to, že jim na mém účtě leží disponibilních cca 100.000 Kč, se kterými pochopitelně ČS pracuje, tedy na nich vydělává ? Ba ne, odpouštím, ale nezapomínám. Až bude jednoho dne mít ČS tytéž podmínky co FIO, tak snad v pomatení mysli popřemýšlím nad případným návratem. Jen díky této mé zkušenosti a pochlubením se třem přátelům - kolegům v zaměstnání - tito taktéž odešli od ČS (opět k FIO).

  • 11. 6. 2015 20:47

    Paleček (neregistrovaný)

    Přišel jsem tam a postavil jí před hotovou věc, že to takto chci. Paní na přepážce byla taková trochu zaskočená a řekla, že o tom nemůže rozhodnout, jestli bych mohl přijít zítra, že o tom rozhoduje manager pobočky, který tam v tu chvíli nebyl. Schválil to, i když mi pak řikala, že to není standardní a běžně to nedělají (nevím čím jsem zapůsobil, zase nějak významně peněz tam neprotéká, mám účty u více bank...). Každopádně proto jsem u ČS zůstal jinak už bych byl dávno pryč.

  • 11. 6. 2015 21:54

    miki (neregistrovaný)

    Ono je to asi pobočka od pobočky. Každá má svoje klienty a zdá se mi, že některé pobočky raději nabídnou úlevy, než aby se dostaly pod stav. Já na své pobočce nic nevymohl a to přes nemalé obraty. Dnes bych asi měl "blue" či jak se to jmenuje, ale to zavedli měsíc po mém odchodu (taktéž k FIO :-)). Nemusím nic hlídat, nemusím řešit změny karet za jinou asociaci, pro disponenty, převody v EU atd. Stejně tak neustálé výluky S24.
    Nejlepší reklama pro malé banky je spokojený klient, protože ten to řekne dál.

  • 14. 6. 2015 9:48

    Pepík (neregistrovaný)

    Jinak na změnu banky stačí zajít do nové a oni vše zařídí. Jenom zaměstnavateli je to třeba říct.

  • 15. 6. 2015 7:35

    Pavel (neregistrovaný)

    To záleží na tom, jestli a kolik máte inkas k účtu, Takže já třeba to musím oznámit školám mých dětí (inkaso platby za obědy), dodavatelům energií, telekomunikačním operátorům, ...

    A už se mi stalo, že ač jsem při změně banky nahlásil nový účet řádně a včas všem, jeden z nich si to špatně zúřadoval a pak mě honil jako neplatiče.

    Prostě ač to není žádný velký problém, tak až tak na růžovo nalakované, jak to vidíte v televitzních reklamách, to skutečně není. Nějaká práce, čas a běhání je s tím vždy. A kdo to neudělá pozorně a pečlivě, může skončit v rukou exekutora.

  • 15. 6. 2015 8:11

    miki (neregistrovaný)

    Tak k tomuto se hodí právě SIPO, ač jej spousta lidí zatracuje. Inkasa jsou soustředěná do jedné platby, kterou si jednoduše přehodíte také v internetbankingu na jinou banku, takže pak už je problém jen v institucích, které chtějí inkaso, ale SIPO nemají.

  • 15. 6. 2015 8:18

    Tomáš Marný

    Běhání? Ještě jsem nezažil, že bych změnu inkasa zařizoval jinak, než od počítače.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).