Docela by mě zajímalo, kdy ČD pochopí, co je přáním zákazníka. Určitě ve většině případdů ne jet vlakem pro jízdu vlakem. Že jsou denní a týdení doby, kdy je větší zájem a doby, kdy je mizivý zájem. Jízdní řády (pro znalce grafikony) to nerespektují a důsledkem jsou nevytížené vlaky, ovšem svojí časovou polohou vyhovující pracovníkům ČD (oběh vagonů. oběh posádek a jiná zaklínadla). Výsledkem je pokles počtu cestujících a natažená dlaň ke státu a krajům – chceme vyšší dotaci. Šachy z cenami to ještě zhoršují. Proč mám ze svých daní platit šlendrián vylešený o zlodějské platy „top megmentu“ (cca 36 mil Kč bez ostatních osobních nákladů)?
To nemate pravdu. Udrzba koleji je drazsi (to je taky duvod proc se nova metra buduji na peumatikach). Po kolejich jezdi vyrazne tezsi vozy a plati se mytne za tlak na napravu. Kdyz ten vagon nenaplnite, je drazsi nez nenaplneny kamion, ale naplneny vagon vyjde levnejsi nez kamion.