Vlákno názorů k článku Sporotel je mrtev, ať žije Sporotel od MarBen - Já osobně jsem si kvůli nespokojenosti s ČS...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 4. 2002 7:27

    MarBen (neregistrovaný)

    Já osobně jsem si kvůli nespokojenosti s ČS zřídil účet také u eBanky. Od té doby se několik věcí u ČS zlepšilo, bohužel zákon schválností zřejmě zafungoval a nemohu si vzpomenout, co se podstatně zlepšilo u eBanky. Nyní jsem v situaci, kdy jsem téměř rozhodnut zrušit účet u eBanky, protože nevím, který den přijdou s další nečekanou změnou, o které se dozvím až z výpisu účtu. Na těch pár transakcí za měsíc, co provádím, si v pohodě vystačím i se službami ČS, které v kvalitě a rozsahu nesahají eBance po pás. Výrazně se ale zlepšil přístup ČS ke klientovi a toho si opravdu cením. Autor článku nějak opomněl, že ČS má jak GSM banking (zmínil ho pouze v souvislosti s uhrazením poplatku za výměnu SIM karty na bankovní) a Internet banking, který pro obyčejného uživatele bohatě vystačí.
    Dokázal bych odpustit zvýšené poplatky za vyšší komfort, ale ne už aroganci, kterou v současné době eBanka předvádí.

  • 24. 4. 2002 9:44

    Crazy69 (neregistrovaný)

    Dobry den, nevim o jake aroganci mluvite v souvislosti eBanky. Sice se mi take nelibi zvyseni poplatku, ale ruku na srdce, ktera banka nezdrazuje poplatky minimalne 1x rocne? CS od 1.4.02 opet zvysila polatky, a to nemluvim o tom, ze se nechtela dohodnout minuly rok s jinejma bankama o poplatcich za vyber s jejich bankomatu. CS ma kolem 1000 bankomatu a to je slusnej monopol. eBanku mam take, a jsem spokojeny, protoze za rok jsem tam byl pouze 1x pri podpisu smlouvy, jinak ani jednou. eBanka se neda srovnavat s internetovym bankovnictvim jinych bank, protoze eBanka je zalozena 100% na transakcich pres internet a je nejlepsi bankou ktera ma tak propracovany internet banking. Tot vse.

  • 24. 4. 2002 10:17

    MarBen (neregistrovaný)

    Arogancí eBanky jsem měl na mysli její způsob informování nebo spíše neinformování o různých změnách jak v poplatcích nebo výrazných změnách v úrokové oblasti, to že poslední dobou jsou veškeré změny, změnami v neprospěch klienta je již druhá věc.

  • 24. 4. 2002 10:00

    Crazy69 (neregistrovaný)

    Dobry den, nevim o jake aroganci mluvite v souvislosti eBanky. Sice se mi take nelibi zvyseni poplatku, ale ruku na srdce, ktera banka nezdrazuje poplatky minimalne 1x rocne? CS od 1.4.02 opet zvysila polatky, a to nemluvim o tom, ze se nechtela dohodnout minuly rok s jinejma bankama o poplatcich za vyber s jejich bankomatu. CS ma kolem 1000 bankomatu a to je slusnej monopol. eBanku mam take, a jsem spokojeny, protoze za rok jsem tam byl pouze 1x pri podpisu smlouvy, jinak ani jednou. eBanka se neda srovnavat s internetovym bankovnictvim jinych bank, protoze eBanka je zalozena 100% na transakcich pres internet a je nejlepsi bankou ktera ma tak propracovany internet banking. Tot vse.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).