Nechápu, proč se tím ještě někdo zabývá. Pokud vám to nevyhovuje, přejděte k jiný bance. Pokud jste masochisti nebo cítíte ve vztahu ke spořitelně nějakou nostalgii, trpte dál a pořád si nestěžujte.
Já jsem od spořitelny odešel skoro před 10 lety a na její "služby" vzpomínám s pobavením (tehdy to taková sranda nebyla). Zákazníci spořitelny musí mít svatou trpělivost - já bych vyletěl při placení 30 Kč u přepážky za převod jak kule a už by mě tam za ty peníze nikdo neviděl.
Máte svým způsobem pravdu. Pokud mi banka v nějaké službě nevyhovuje, tak hledám tutéž službu u jiné. Dnes není problém, pokud to ovšem potřebujete, mít účty a další aktivity u více bank. Osobně mám podnikatelský účet u ČS a od roku 1998 používám HB a to k plné spokojenosti. Banku navštívím tak 2 krát do roka a to převážně z důvodu úvěrů. I v tomto případě jsem spokojen. Osobní účty mám ale jinde. Totéž mohou udělat i další.
Já osobně jsem si kvůli nespokojenosti s ČS zřídil účet také u eBanky. Od té doby se několik věcí u ČS zlepšilo, bohužel zákon schválností zřejmě zafungoval a nemohu si vzpomenout, co se podstatně zlepšilo u eBanky. Nyní jsem v situaci, kdy jsem téměř rozhodnut zrušit účet u eBanky, protože nevím, který den přijdou s další nečekanou změnou, o které se dozvím až z výpisu účtu. Na těch pár transakcí za měsíc, co provádím, si v pohodě vystačím i se službami ČS, které v kvalitě a rozsahu nesahají eBance po pás. Výrazně se ale zlepšil přístup ČS ke klientovi a toho si opravdu cením. Autor článku nějak opomněl, že ČS má jak GSM banking (zmínil ho pouze v souvislosti s uhrazením poplatku za výměnu SIM karty na bankovní) a Internet banking, který pro obyčejného uživatele bohatě vystačí.
Dokázal bych odpustit zvýšené poplatky za vyšší komfort, ale ne už aroganci, kterou v současné době eBanka předvádí.
Dobry den, nevim o jake aroganci mluvite v souvislosti eBanky. Sice se mi take nelibi zvyseni poplatku, ale ruku na srdce, ktera banka nezdrazuje poplatky minimalne 1x rocne? CS od 1.4.02 opet zvysila polatky, a to nemluvim o tom, ze se nechtela dohodnout minuly rok s jinejma bankama o poplatcich za vyber s jejich bankomatu. CS ma kolem 1000 bankomatu a to je slusnej monopol. eBanku mam take, a jsem spokojeny, protoze za rok jsem tam byl pouze 1x pri podpisu smlouvy, jinak ani jednou. eBanka se neda srovnavat s internetovym bankovnictvim jinych bank, protoze eBanka je zalozena 100% na transakcich pres internet a je nejlepsi bankou ktera ma tak propracovany internet banking. Tot vse.
Dobry den, nevim o jake aroganci mluvite v souvislosti eBanky. Sice se mi take nelibi zvyseni poplatku, ale ruku na srdce, ktera banka nezdrazuje poplatky minimalne 1x rocne? CS od 1.4.02 opet zvysila polatky, a to nemluvim o tom, ze se nechtela dohodnout minuly rok s jinejma bankama o poplatcich za vyber s jejich bankomatu. CS ma kolem 1000 bankomatu a to je slusnej monopol. eBanku mam take, a jsem spokojeny, protoze za rok jsem tam byl pouze 1x pri podpisu smlouvy, jinak ani jednou. eBanka se neda srovnavat s internetovym bankovnictvim jinych bank, protoze eBanka je zalozena 100% na transakcich pres internet a je nejlepsi bankou ktera ma tak propracovany internet banking. Tot vse.
SMS Sporotel neužívám, takže se nemohu k názorům uvedeným v článku objektivně vyjádřit, ale přesto se domnívám, že to, co je obsahem článku patří spíše mezi ohlasy. Vždyť je to pouhé vyjádření subjektivního názoru jednoho uživatele služby. Pane novináři, co takhle příště získat informace z druhé strany nebo si dát práci se získáním více informací o zkušenostech s fungováním služeb. Nebo co třeba porovnat s produkty konkurenčních bank a zkušenostmi s jejich praktickým užíváním.
Já například používám Sporotel od jeho počátku a nestalo se mi ani jednou, že by platba neodešla nebo jsem se na linku nedovolal.
Vlastně teď si vzpomínám, že to není pravda, jednou mi neodešly dva příkazy v jeden den ............................. po nákupu manželky v supermarketu :)
Nemám s ČS zkušenosti. Ale podobnou z GECB jejich TelefonBanka byla na čísle 02/...... GSMBanking je nanic , protože utratíte další hromadu peněz za SMS zprávy do banky a odpovědí z banky, nemůžete zadat, měnit a rušit trvalé příkazy, takže stejně do té banky musíte chodit. Tak jsem se jednoho dne rozhodl a změnil banku a nyní jsem spokojen. Takže, kdo pláče nad ČS není nic jednoduššího než odejít. S čím jsem u ČS spokojen bylo vyřízení úvěru. :-)))
Nazdar.
Na SMS Sporotel nedam dopustit. Ukazte mi sluzbu (pres mobil,ala SIM Toolkit),kde muzete, ne jenom zadat jednorazovy a trvaly prikaz,ale kdy ten trvaly prikaz muzete take ZRUSIT a hlavne i MENIT,kde muzete zadavat souhlas s inkasem,toto inkaso take rusit nebo menit atd. Ha, nic takove jsem v nasich bankach nevidel !!! To,ze SMSka byla slozita,neni az takova pravda,protoze pri zadavani v SIM Toolkitu zadavate stejne udaje,az na par specifickych pro SMS Sporotel. Na obhajobu teto sluzby musim rict,ze s touto sluzbou byl spokojeny a bez problemu ji pouzival i muj tchan (63 let, to je vek,aby si nekdo nemyslel,ze to tak dlouho pouzival :o).
Takze Sporitelno, NASTAVALA JSI MNE !!!
BIS
Pane Jíšo, nechápu, co jste svým článkem myslel, ale zdá se mi, že máte nějaký osobní problém...
Je věcí každého klienta jakou banku a jaké služby využívá, a když se mu to nelíbí, může odejít ke konkurenci.
Já používám Sporotel k naprosté spokojenosti a oceňuji také, jak se Česká spořitelna zřetelně mění k lepšímu. Novou službu Servis24 nepovažuji za dobrou inovaci, vadí mi zejména nižší denní limit pro platby na celkových pouhých 50 tisíc korun. To mi pro mé bankovní operace často opravdu nestačí.
Ja byl se SMS Sporotelem spokojen, pominu-li fakt, ze v zacatku bez autentizacniho kalkulatoru to byl spis hazard. A pokud se nekomu zdalo ze psani zprav je slozite, neni problem si nejcastejsi prikazy ulozit do telefonu jako vzor a pak editaci uz jen doplnit pristupove cislo, heslo, castku apod. To zvladne i male dite ;)
....sporotel používám od počátku a nikdy jsem neměl problém....je to úplně stejné jako např. dobíjení kreditu do mobilu (myslím tím hovor s automatem).....samozřejmě sporotel je nejefektivnější z pevné linky ve večerních hodinách.... mezi náma, kolikrát za den nebo týden potřebujem provádět transakce okamžitě?.....vyhovuje mi, že nemusím nikam chodit přes den v pracovní hodiny....je fakt, že TY jejich poplatky u přepážek jsou nemravné, ale vemte si, že mají X poboček = X nájmu = X zaměstnaců ... atd. ... ňáké eBanka a spol. jsou v pohodě, ale celkem nikde nejsou vidět....nadává se, ale pak je každej rád, že si může skoro v každý pr..li vybrat z bankomatu ČS...hm?...spíše bych se pobavil o POŠTOVNÍ BANCE (postžiro) - Váš "dobrý" soused ...to je fakt žrádlo ...znám osobně tři lidi co tam byli a fakt si užili....
Váš Martínek
Já jsem byla se Sporotelem velice (zdůrazňuji) velice spokojená. Vždy jsem volala z pevné linky a vždy ( i několikrát v týdnu) vše proběhlo rychle a včas. Využívala jsem i jednorázové příkazy i trvalé. Výborné bylo i vědět kolik mám na účtě. Je mi skoro padesát a vše jsem pochopila. Táňa
Vazeny pane novinar. Horsi clanek jsem jiz dlouho necetl. Kdyby si kazdy ventiloval sve nazory a spatne zkusenosti, jako Vy. Asi bych musel mesec prestat cist. Zkuste priste informovat alespon trochu nezaujate a vynechte perly typu charita, vetchy, napr. nejdrazsi mozne volani atd.
Musim reagovat na Vas clanek,muj nazor je ten ze pan novinar absolutne sporotel nevyuziva.Jsem klientkou CS A nikdy se mi nestalo,ze by muj prikaz nebyl odeslan ze sporotelu.Pokud jde o dovolani bylo bez problemu.System se mi zda jednoduchy.Moc by me zajimalo od jake banky jste dostal......
Ano, je to nostalgie, která nás poutá ke službám ČS a asi ještě něco. Obrovská síť poboček, bankomatů. Služby jsou však neustále na horší a horší úrovni. Abych byl konkrétní chtěl jsem zaplatit částku přes 50000 Kč a to již nelze přes SERVIS 24, ani GSM banking a tak jsem využil boxu, ovšem předtím jsem si nechal vyplněný příkaz pro jistotu zkontrolovat u pracovnice přepážky. Všechno bylo OK, přesto se platba nerealizovala neboť byla poslána na bankovní ústav 0600 namísto 2600. Přitom údaj je v tomto směru na příkazu naprosto čitelný. Jen ještě očekávám, že CS, a.s. mi bude tuto položku účtovat 2x, nebo snad néééé ?
Sporotel SMS byla dost silene nebezpecna sluzba. Neni celkem problem napriklad pro pracovnika mobilniho operatora odposlechnout SMS a tim i pristupove heslo. Takze staci, kdyz se pres SMS zeptate na zustatek a dalsi den vam nekdo vybere konto..
Opravdu se divim, jak neco takoveho banka muze pripustit, nikde jsem se nedocetl o zadnem varovani, proc neexistuji aspon viceurovnove hesla, nebo neco podobneho?? Toto neni bankovni sluzba, ale hazard.
Jak by reklamaci resila sporitelna ,to nevim. Ale asi se poucila a zrusila Sporotel. A pokud si prectete podminky u SERVIS 24, tak tam nyni stoji zhruba toto: Sporitelna nemuze zarucit bezpecnost prenesoveho kanalu, takze v pripade odposlechnuti za ztraty ruci klient.. Takze se pak nikdo nedivte..
Roman