Vlákno názorů k článku Spořitelna zase zdražuje od MarBen - No, myslím, že zde se měl autor raději...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 3. 2002 7:36

    MarBen (neregistrovaný)

    No, myslím, že zde se měl autor raději držet faktů a jeho komentář mi přišel tak nějak trapný :-(

  • 6. 3. 2002 9:39

    Dadule (neregistrovaný)

    A mohl byste být konkrétnější? Nějak nevím, co jste myslel tím "držet se faktů" a že vám komentář přišel tak nějak trapný.
    Váš příspěvek není konstruktivní kritikou, předložte prosím nějaké relevantnější argumenty, ráda s Vámi budu diskutovat.

  • 7. 3. 2002 19:57

    Martin Beneš (neregistrovaný)

    Omlouvám se, že jsem nebyl konkrétní, ale bohužel jsem neměl dostatek času svou připomínku rozvádět. Slovem "trapný" jsem měl na mysli především tón, kterým byl článek komentován a některé výrazy směrem k starším občanům. Ač sám mám do důchodového věku velmi daleko (což je samozřejmě relativní), tak si nemyslím, že by Ti, kteří již mají s přizpůsobením novým věcem problémy, zasloužili jednání, které z komentáře v článku přímo vyzařují. Nechci autora (předpokládám, že je mlád a ani by mě nepřekvapilo, kdyby právě studoval vysokou školu) ani nikoho jiného strašit, ale může se dostat do věku či do situace, kdy bude jen těžko přivykat rychle se měnícímu světu kolem sebe ... a třeba se z něj stane obyčejný nenapravitelný důchodce ...

  • 8. 3. 2002 14:56

    autor (neregistrovaný)

    Je mi velmi líto, že jste nepostřehl ironii celého článku. Já netvrdím, že jde o chybu klientů, kteří jsou nepoučitelní. Mně osobně se razantní zdražování spořitelny, které podle mé osobní zkušenosti není doprovázeno stejně vysokým nárůstem kvality služeb, nelíbí. Bohužel, spořitelna v poslední době tuto politiku praktikuje, ale pokud se s tím její zákazníci smiřují, proč by to nedělala. A bude v tom pokračovat, dokud to její klienti budou ochotni tolerovat. Zdražování je v krátkodobém horizontu nejsnazší cestou ke zvýšení zisku.
    A co se týče mého vztahu ke starším občanům - více než kdo jiný pravidelně upozorňuji na problémy, které se zaváděnými technickými novinkami mohou tito lidé mít (pokud se chcete přesvědčit, přečtěte si některé mé starší články). S lítostí však musím konstatovat, že ohleduplnost vůči starým lidem naše společnost neprojevuje obecně, nesmíme se divit, že ji k nim nepociťují finanční ústavy, oni to ani nemají v popisu práce. V kapitalismu se o sebe musejí "důchodci" postarat sami, a když toho nejsou schopni, musí jim pomoci jejich rodina. Jestli je to špatně nebo ne, to ať posoudí každý sám. V každém případě dneska to tak je a nezdá se, že by se na tom něco mělo změnit.

  • 8. 3. 2002 19:55

    Martin Beneš (neregistrovaný)

    Přečetl jsem si celý článek ještě jednou, ale bohužel - ani teď mi ironický nepřipadá, i když některé části by se s trochou fantazie jako ironické označit mohly. Příště, až se mi od Vás nějaký článek nebude zdát, tak si řeknu, že je prostě ironický a je to :-)

  • 6. 3. 2002 9:49

    Adam Hauner (neregistrovaný)

    Komentar mi neprijde trapny, myslim, ze Honza dokazal uvest duvody, ktere mohou vest k takovemu typu zdrazeni. Uvedl i pravdepodobne duvody, proc zakaznici CS provadeji i male operace radeji na prepazce.

    Je mozne, ze rada zakazniku bude nahlizet na zdrazeni jako na boj CS proti nim. Ale banka dle meho nazoru jen bojuje proti platebnim operacim nevhodnych pro 21. stoleti a snazi se zvysit svuj zisk (tj. vice zaplati zakaznik za operaci s asistenci drahe pracovni sily, mene za operaci automatizovanou strojem).

  • 6. 3. 2002 23:13

    SOLDAT (neregistrovaný)

    Nechci se moc hádat, ale fakt, že banky zvýší zisk tím, že zdraží poplatky je tedy podle mě největší ekonomicky omyl 21. století :-)

    Zejména v Čechách tato snaha vyznívá velmi naprázdno. V Polsku a Rusku mají největší banky zisky 15-20 mld. korun, u nás stěží 4 mld. Kč.

    Banky zvýší zisk jedině pokrytím co nejvíce zákazníků a finančními investicemi s "velkými balíky" peněz, které budou mít od klientů k dispozici. Myslet si, že ušetřím v porovnání s tím řádově "pár korun" za pracovní síly a zvyšováním poplatků je opravdu naivní.

    Zdraví vás SOLDAT
    (pozdravujte ředitele všech našich "rádoby" peněžních ústavů)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).