Hlavní navigace

Názor k článku Spořicí účty a termínované vklady v červnu: kdo vám dá nejvíce? od anonym - No, třeba se něco změnilo (ač v případě...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 23. 6. 2017 12:19

    bez přezdívky

    No, třeba se něco změnilo (ač v případě MMB docela pochybuji), ale ta odpověď je taková... No ne úplně správná - pokud klient přijde na pobočku s tím, že chce založit Tom účet, tak ho zcela určitě nevyhodí, ale vytisknou mu návod a nabídnou asistenci s nastavením (převodem) jakéhokoliv typu účtu na onen Tom účet na zařízení klienta.

    Nicméně pokud klient zákazníkem MMB je, tak platí to, že účet lze pouze převést z existujícího účtu, nový Tom účet nelze získat přímo a teoreticky je možné, že tento převod šlo realizovat í bez použití smartbanky přímo na pobočkách - ale dvou konkrétních, nikoliv na jakékoliv pobočce. Je ovšem možné, že toto platilo pouze pro pilotní provoz a nyní to již nelze. V každém případě tu informaci měli i na stránkách (nyní už jen v Google Cache): https://goo.gl/KLn68v

    "...pokud jste klientem MONETA Money Bank
    Přijďte na pobočku MONETA Money Bank ve Vyskočilově ulici (Praha 4 - budova BBC) nebo na Masarykově náměstí (Ostrava). Bankéř s vámi založí běžný účet Genius Free&Flexi a následně provede jeho konverzi na účet Tom. Vzhledem k charakteru účtu ho totiž nelze v pobočkách zřizovat přímo."

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).