Vlákno názorů k článku Smluvní pokuty zkazí radost z levných energií od Brambora123 - Sankce: nevypadá to nějak závratně, dodnes jsem si...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 1. 2014 19:38

    Brambora123 (neregistrovaný)

    Sankce: nevypadá to nějak závratně, dodnes jsem si myslel a všude okolo slyšel, že za přerušení a opětovné zapojení jsou částky kolem 20-30tis., ale třeba Centropol to má jen za 900,-:-) Mám však jiný problém, třeba na zmíněného Centropolu se nedá nijak kontaktovat, telefony bere záznamník, na klientskou linku napište nám - nikdo neodpovídá. Tak mi řekněte, jak je možné některé problémy ohledně distribude vyřešit, když se tam s Vámi nikdo nebaví???

  • 20. 1. 2014 20:11

    Energo (neregistrovaný)

    "Tak mi řekněte, jak je možné některé problémy ohledně distribude vyřešit, když se tam s Vámi nikdo nebaví???"

    Problémy s distribucí řešte s příslušným distributorem. Centropol Energy je dodavatel, nikoliv distributor.

    Ceny a smlouvy Centropolu? Radši no comment! Takového obchodníka bych si tedy určitě nevybral.

    Distributoři elektřiny v ČR:
    ČEZ Distribuce, a.s.
    E.ON Distribuce, a.s.
    PREdistribuce, a.s.

    Distributoři plynu v ČR:
    RWE GasNet, s.r.o.
    E.ON Distribuce, a.s.
    Pražská plynárenská Distribuce, a.s.

  • 31. 1. 2014 14:00

    Konečně (neregistrovaný)

    Tak minulý týden začalo se mnou klientské centrum Centropolu komunikovat. Asi měli nějaký výpadek v provozu. Koupili jsme dům, ve kterém byl dodavatel (ten největší) a chtěli jsme přejít k nějakému alternativnímu, první nabídka padla na BE a Centropol a podle všech dostupných porovnání jsme zvolili Centropol, vše vyřízeno přes mail. Proč nechcete volit mezi alternativními dodavateli?

  • 10. 3. 2014 14:11

    Jaromír Vrchota (neregistrovaný)

    Dobrý den,

    za normálních okolností není žádný problém nás telefonicky kontaktovat. Nicméně v polovině ledna jsme zaznamenali zvýšený zájem o naší zákaznickou linku, takže docházelo k enormnímu přetížení. Provedli jsme dostatečná opatření, aby se již podobná situace neopakovala. Další cestou, kterou je nás možné kontaktovat, je zákaznický formulář na našich www stránkách, kde vyřizujeme požadavky do 2 pracovních dnů.

    Pokud byste potřeboval ještě nějak poradit, napište mi prosím na můj email. Rád se Vám budu věnovat.

    Díky za spolupráci.

    Jaromír Vrchota
    online@centro­pol.net

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).