Sankce: nevypadá to nějak závratně, dodnes jsem si myslel a všude okolo slyšel, že za přerušení a opětovné zapojení jsou částky kolem 20-30tis., ale třeba Centropol to má jen za 900,-:-) Mám však jiný problém, třeba na zmíněného Centropolu se nedá nijak kontaktovat, telefony bere záznamník, na klientskou linku napište nám - nikdo neodpovídá. Tak mi řekněte, jak je možné některé problémy ohledně distribude vyřešit, když se tam s Vámi nikdo nebaví???
"Tak mi řekněte, jak je možné některé problémy ohledně distribude vyřešit, když se tam s Vámi nikdo nebaví???"
Problémy s distribucí řešte s příslušným distributorem. Centropol Energy je dodavatel, nikoliv distributor.
Ceny a smlouvy Centropolu? Radši no comment! Takového obchodníka bych si tedy určitě nevybral.
Distributoři elektřiny v ČR:
ČEZ Distribuce, a.s.
E.ON Distribuce, a.s.
PREdistribuce, a.s.
Distributoři plynu v ČR:
RWE GasNet, s.r.o.
E.ON Distribuce, a.s.
Pražská plynárenská Distribuce, a.s.
Tak minulý týden začalo se mnou klientské centrum Centropolu komunikovat. Asi měli nějaký výpadek v provozu. Koupili jsme dům, ve kterém byl dodavatel (ten největší) a chtěli jsme přejít k nějakému alternativnímu, první nabídka padla na BE a Centropol a podle všech dostupných porovnání jsme zvolili Centropol, vše vyřízeno přes mail. Proč nechcete volit mezi alternativními dodavateli?
Dobrý den,
za normálních okolností není žádný problém nás telefonicky kontaktovat. Nicméně v polovině ledna jsme zaznamenali zvýšený zájem o naší zákaznickou linku, takže docházelo k enormnímu přetížení. Provedli jsme dostatečná opatření, aby se již podobná situace neopakovala. Další cestou, kterou je nás možné kontaktovat, je zákaznický formulář na našich www stránkách, kde vyřizujeme požadavky do 2 pracovních dnů.
Pokud byste potřeboval ještě nějak poradit, napište mi prosím na můj email. Rád se Vám budu věnovat.
Díky za spolupráci.
Jaromír Vrchota
online@centropol.net