Pridam ma pozorovani:
Pokud mrazena pizza v supermarketu stoji 42Kc, lide to nekupuji.
Pokud na tu samou pizzu napisete SLEVA 50% PUVODNE 90kc TED 45Kc lidi se na to slitnou jak slepice po flusu, duchodci na to poradaji zajezdy az z Ostravy a mysli si, jak vyhodne, chytre a ekonomicky nakoupili. Komu neni rady.....
Ano, tak to funguje, že lidé mají dobrý pocit jak „levně“ nakoupili. Slyšel jsem i zajímavý výrok: rodina se v sobotu vydá na nákupy jdou po „slevách“ a „akcích“ a doma večer potom počítají „kolik ušetřili, když všechno utratili“.
Ovšem teď bych měl vážný dotaz, jak slevomaty fungují u zájezdů, přece i agentura prodává za stejnou cenu jako cestovka a provizi si řeší mezi sebou? Může mi to někdo objasnit?
Jak jsem již psal, u svíčkové na smetaně nemůžu nacenit a dát 50% slevu, protože cena svíčkové v místě obvyklá je známa, takže do omáčky nasypu pálivou papriku a nazvu to uruguayská hovězí a tam si můžu cenu vytáhnout a slevit. Když však pořádám zájezd letadlem někam, týden v hotelu s polopenzí tak se přeci nemohu od ostatních lišit v desítkách procent. To by mě zajímalo?
Nesmysl. Pravda, hoši a děfčátka se o této "pravdě" vzájemě ujišťují. Ale běž do krámu, stoupni si tam a pozoruj. Lidé kterým nenakupuje maminka, a kteří mají představu o cenové hladině, na tohle neskočí. No a ti co nenakupují, ti žijí ve svém vlastním internetovém světě, a vyprávějí si své představy o světě tam venku.
No dobrá. Tak prý tvá sousedka na "to" skáče. Prý. Tvrdíš ty. Neříkáš na co prý skáče. Jedna tvá sousedka je prý lidi.
Cože nám to chceš vlastně sdělit, ovečko. Udělej bééééé.
Kdybys byl aspoň chlap, a řekl: já jsem pitomec, skáču na to, já jsem lidi, já jsem ovce, a kálím si do vlastních úst, to mě rajcuje.
Ale místo toho se vydáváš za sousedku...