Vlákno názorů k článku Servis 24 je dobrý! od All-in-one - Jak čtu reakce - průběžně o spořitelně a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 12. 2002 22:16

    All-in-one (neregistrovaný)

    Jak čtu reakce - průběžně o spořitelně a jejím servisu 24 tak pozoruji 2 nesmiřitelné tábory - eBanka a spořka. Trochu mě mrzí, že diskuze sklouzávají občas z argumentů k osobnímu napadání nebo snaze dělat z druhého blbce. Osobně fandím eBance, ale pokud spořitelna skutečně vyrobila funkční produkt - a jak někteří píší,tak dobrý - mělo by to logicky vést ke zvýšení kvality i u eBanky. Nemyslím si, že by si eBanka nechala své těžce a draze dosažené prvenství dohonit. A lidi nechme každému jeho názor, ikdyž se nám nelíbí. Prostě si myslím, že eBanka je a bude lepší než spořka. Souhlasím, že by poplatky mohly být menší, ale to nejkvalitnější není obvykle nejlevnější...... leda, že se to podbízí

  • 30. 12. 2002 14:50

    Koki (neregistrovaný)

    Vždyť Vy to konfrontujete v každé větě! Mám v užívání rovněž obě banky. Na něco je lepší eBanka a na něco ČS. Někdo tady prohlásil, že eBance ujíždí vlak. Možná na tom něco bude. U ČS se dost často setkávám s novinkami k lepšímu a eBanka spí (na vavřínech?). Někdo tady napadal institut osobního bankéře. Mě naopak velmi vyhovuje. A dokonce u ČS jsem "vyfasoval" člověka znalého, slušného a dokonce sympatického. Až servis24 napojí vše, co mají v plánu (penzijní připojištění, stavební spoření a podílové fondy apod.), tak to nebude mít konkurenci.

  • 6. 1. 2003 12:11

    Roman (neregistrovaný)

    Měli by ale nejdřív dodělat, co už mají.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).