Úplně chápu nadšení paní ze služby Servis 24. Však ono když se někdo dostane (obrazně řečeno) z doby kamenné do roku 1890, tak je pro něj postel příjemným překvapením. Ale když je někdo zvyklý žít už dnes v budoucnosti (využíváním služeb eBanky), tak je pro něj naprosto normální NE cizí bankéřka na telefonu, ale je pro něj naprosto normální mít svého osobního bankéře, který zná potřeby přesně svého klienta a ví jaký vyžaduje přístup, a který je schopný být k dispozici i mimo pracovní dobu. A to že má každá banka svoji informační linku, která má příjemné a zkušené bankéře je dnes snad už samozřejmostí. Ve spořce to tak nebylo? Nebo čemu se ta paní teď tak diví....????
Do roku 1890? Wow, škoda, že můj pradědeček nedal svoje úspory do eBanky tehdy! Sice ještě nebyl telefon, ale vsadím se, že eBanka už tehdy byla operativní i přes Internet (skrz telegrafní dráty - i když i ty se myslím objevily později).
Mimochodem, ten osobní bankéř - je to taková výhoda? Zatím jsem nikdy nic takového nepotřeboval. Mohl bys prosím popsat, k čemu se dá využít?