Vlákno názorů k článku Servis 24 je dobrý! od Ing.A.Jaras - Dosud jsem využíval internetový banking Raiffeisenbank, s kterým...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 12. 2002 16:17

    Ing.A.Jaras (neregistrovaný)

    Dosud jsem využíval internetový banking Raiffeisenbank, s kterým jsem měl mnohokrát potíže ať již s přístupovými a podpisovými certifikáty, množstvím hesel a mnohdy i výpadky serverů - dle zákonů schválnosti vždy, když jsem jej nejvíc potřeboval. Servis 24 se jeví mnohem jednodušší, dosud jsem neměl jediný problém a tak jsem rehabilitoval starou Českou spořitelnu se SPOROŽIROVÝM účtem (i když patří rakušákům), na kterou jsem před časem zanevřel pro neustálé čekání na pobočkách na cokoli a často značně neochotný způsob jednání. Tímto se vše mění, skutečně dochází ke kvalitativnímu skoku, není třeba nikde čekat, vše je vyřízeno bleskově a navíc polatky jsou asi bezkonkurenční (poslední srovnání neznám).
    AJ

  • 22. 12. 2002 16:01

    Petr (neregistrovaný)

    Pouzivam oba (Raiffeisenbank i novy Servis 24) a nemel jsem ani s jednim problemy. Servis 24 je dobry, i kdyz par veci by se tam jeste dalo doladit. RB pouziva uzivatelske jmeno ve tvaru prijmeni + koncova cast rodneho cisla, coz je daleko lepe zapamatovatelne nez dlouhe cislo u S24. Take transakcni historie ktera je u S24 jen mesic by se mohla prodlouzit alespon na pul roku. Posledni vec ktera me u S24 vadi je ten sileny dialog s ukazatelem ze se "nacita" stranka, ktery obvykle zaclani nad nejakym tlacitkem ktere se pak neda hned zmacknout a musi se cekat az se (zbytecne) nacte zbytek stranky (zpravidla jen nejaka nepodstatna grafika).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).